W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Konkurs na realizację zadania "Organizacja rajdu rowerowego"

Na podstawie ustawy 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2023 r. poz. 571 oraz  Dz. U. z 2024 r. poz. 834) uchwały nr LXII.556.2023 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 22 listopada 2023 r. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Dąbrowa Chełmińska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok. 

WÓJT GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA 
ogłasza otwarty konkurs na realizację zadanie publicznego pn. „Organizacja rajdu rowerowego” 

I. RODZAJ ZADANIA: „Organizacja rajdu rowerowego” 

W ramach konkursu zrealizowane zostanie zadanie publiczne, którego celem jest  wspieranie i upowszechnienie kultury fizycznej wśród mieszkańców Gminy Dąbrowa Chełmińska oraz promocja turystyki rowerowej.

II. WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZADANIA w 2024 roku:

Wysokość środków publicznych przewidzianych na realizację zadania wynosi łącznie: 5.000,00 zł

III. ZASADY PRZYZNANIA DOTACJI:

Zlecenie zadania i udzielenie dofinansowania następuje po odpowiednim zastosowaniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie lub innych właściwych przepisów. Wysokość dotacji może być niższa, niż wnioskowana w ofercie.

IV. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA:                                                         
- zadanie winno być wykonane w 2024 roku,                                                     - zadanie winno być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z umową zawartą ze zwycięzcą konkursu, w zakresie opisanym w ofercie.

V. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy przesłać pocztą na adres: 
Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21 
86-070 Dąbrowa Chełmińska 

lub składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul .Bydgoska 21 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert – „ORGANIZACJA RAJDU ROWEROWEGO” w terminie do 14 października 2024 roku (decyduje data wpływu).

Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań  (Dz. U. z 2018 r., poz. 2057). Druki ofert można pobrać w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej (pokój nr 22) lub na stronie www.bip.dabrowachelminska.pl   

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu na stronie www.bip.dabrowachelminska.pl

Osoba uprawniona do udzielania informacji Pani Beata Zielińska – Gołembiewska, Inspektor, tel. (52) 3816-056 w. 53                                                                                                            
VI. TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT:

1.Złożone oferty podlegają ocenie pod względem formalnym i merytorycznym przeprowadzonej przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy, która przedstawi Wójtowi Gminy propozycję rozstrzygnięcia konkursu, który dokona ostatecznego wyboru.
2.Dokonując oceny merytorycznej ofert komisja konkursowa spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu.
3. Dokonując oceny merytorycznej ofert komisja konkursowa: 
a) ocenia możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta; 
b) ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania; 
c) ocenia proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizować zadania publiczne;
d) uwzględnia planowany udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego;
e) uwzględnia planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków; 
f) uwzględnia analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

Informacja o wynikach konkursu zostanie niezwłocznie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej oraz na stronie internetowej www.dabrowachelminska.pl.

VII. ZADANIA ZREALIZOWANE PRZEZ ORGAN ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W ROKU POPRZEDNIM ZADANIA PUBLICZNE TEGO SAMEGO RODZAJU:                                                                                      

W 2023 r. ogłoszono otwarty konkurs ofert na realizację zadań z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu, wysokość środków publicznych przewidzianych na realizację zadania wynosiła: 5 000,00 zł. Konkurs został unieważniony z uwagi na fakt niezłożenia żadnej oferty.  

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Szczególne i ostateczne warunki realizacji finansowania i rozliczania zadania ureguluje umowa zawarta pomiędzy Gminą a oferentem. 
Na Oferencie spoczywa obowiązek uzyskania niezbędnych zezwoleń, ubezpieczeń i uprawnień koniecznych do realizacji zadania.
Rezultaty powinny być mierzalne i weryfikowalne. Udział kwoty dotacji w całkowitych kosztach zadania publicznego nie może przekroczyć 99 %. 
W przypadku otrzymania dotacji w pełnej wysokości, o jaką oferent wnioskował, złożona oferta jest wiążąca bez możliwości zmniejszenia wkładu osobowego, wkładu rzeczowego, wysokości finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego. W przypadku przyznania dotacji w pełnej wysokości oferent może jedynie zaktualizować harmonogram realizacji zadania publicznego w zakresie dat realizacji poszczególnych działań. 
W przypadku przyznania dotacji w wysokości mniejszej od wnioskowanej, oferent powinien utrzymać procent finansowego wkładu własnego w stosunku do wnioskowanej dotacji, określony w ofercie. W przypadku przyznania dotacji w kwocie mniejszej od wnioskowanej, wnioskodawca zobowiązany jest do określenia, czy zmniejsza zakres rzeczowy realizacji zadania oraz do przedłożenia zaktualizowanego harmonogramu i kosztorysu projektu, który stanowić będzie podstawę do zawarcia umowy. 
Oferent zobowiązany jest do zapoznania się klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych, dostępną na stronie internetowej:www.bip.dabrowachelminska.pl

Załączniki

Powiadom znajomego