W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska

mgr inż. RADOSŁAW CIECHACKI

dane kontaktowe:

Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska

tel. (+48) 52 364 60 55, (+48) 52 381 60 05, (+48) 52 381 60 56 (Sekretariat)


    Wójt Gminy sprawuje zwierzchni nadzór nad wszystkimi referatami oraz samodzielnymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy.

Do zakresu zadań Wójta należy w szczególności:

1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,

2) przygotowywanie projektów uchwał Rady, określania sposobu ich wykonywania, wykonywanie uchwał Rady ( w tym wykonywanie budżetu Gminy),

3) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

4) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,

5) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

6) zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkich  pracowników,

7) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,

8) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,

9) upoważnianie Sekretarza i Skarbnika lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,

10) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym ( i innych oświadczeń wynikających z przepisów prawa) od Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych oraz kopii oświadczeń radnych od przewodniczącego rady gminy i udostępnianie wszystkich oświadczeń w trybie właściwym dla udostępniania informacji publicznej,

11) ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,

12) okresowe zwoływanie narad pracowniczych również z udziałem kierowników jednostek organizacyjnych,

13) wykonywanie innych zadania zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady,

14) gospodarowanie mieniem komunalnym, w tym:

a) składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie zarządu mieniem,
b) udzielanie pełnomocnictw kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy nie posiadających osobowości prawnej,

15) opracowanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią oraz ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego,

16) przygotowywanie projektu budżetu gminy,

17) powierzanie określonych spraw Sekretarzowi Gminy.

Powiadom znajomego