W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

Transmitowanie i utrwalanie obrad rady gminy przy użyciu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk

KLAUZULA INFORMACYJNA
Transmitowanie i utrwalanie posiedzenia rady gminy
przy  użyciu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz.Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – zwanego dalej jako RODO informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest  Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska reprezentowana przez Kierownika.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:
listownie na adres siedziby: ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, e-mail:  sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl 
telefonicznie 52 3816005

Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym  możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@dabrowachelminska.lo.pl .

1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz.U. 1997 nr 78 poz. 483), 
2) art. 6 ust. 1 lit  c  RODO w związku z  art. 20 ust. 1 b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, gdyż przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
3) art. 9 ust. 2 lit g  i e RODO, przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym oraz Twoje dane w trakcie sesji są w sposób oczywisty upublicznione.

2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. podmioty kontrolujące działalność administratora, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz każdy kto zwróci się do administratora o udzielenie informacji publicznej.

Z Twoimi danymi osobowymi może zapoznać się także każdy, kto odtworzy zapis przebiegu sesji umieszczony na stronie BIP administratora lub będzie obserwował jej przebieg „na żywo”.

Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw. Twoja dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków.

3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, zapis sesji na stronie BIP upubliczniony będzie przez 5 lat. Protokół posiedzenia oraz zapis archiwalny obrad zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.)  jest materiałem archiwalnym przechowywanym wieczyście.  Zapis przebiegu sesji po 5 latach od opublikowania na BIP będzie udostępniany na wniosek zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora masz prawo do:
1) dostępu do treści danych;
2) sprostowania danych;
3) usunięcia danych jeżeli:

a) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
b) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;

4) ograniczenia przetwarzania danych  jeżeli:

a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d)     osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

5. Przetwarzania Twoich danych wymaga ustawa na podstawie, której działa administrator.

6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych -  Warszawa, Ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

7. Twoje dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.

8.  Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Powiadom znajomego