Program Rewitalizacji - materiały do konsultacji
Jest to bardzo ważny dokument, od którego zapisów będzie zależało to, na co zostanie wydana znacząca ilość środków UE przewidziana w okresie programowania 2014-2020 dla gminy.
W związku z tym prosimy o zgłaszanie na załączonym formularzu wszelkich uwag do zaprezentowanego programu rewitalizacji oraz zasad powołania i funkcjonowania Zespołu ds. realizacji programu rewitalizacji.
Prośbę kierujemy przede wszystkim do mieszkańców gminy, właścicieli nieruchomości w gminie, a także użytkowników wieczystych i osób zarządzających nieruchomościami, podmiotów prowadzących/planujących rozpocząć działalność gospodarczą lub społeczną, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i organów władzy publicznej.
Każdy wypełniony kwestionariusz jest dla nas bardzo cenny i będzie wykorzystany w opracowanym programie.
Wypełniony formularz i kwestionariusz prosimy przekazać do:
Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska: ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
bądź e-mailem na adres: kierownikRGP@dabrowachelminska.lo.pl
Dziękujemy za poświęcony czas!
http://dabrowachelminska.lo.pl
tel. 052 38-16-056, 38-16-005
Prezentacja - kliknij, aby pobrać
Formularze i kwestionariusze:
Etap II - ustalenie zasad powołania i funkcjonowania zespołu (kliknij link)
Etap III - opracowanie programu rewitalizacji (kliknij link)