Urząd gminy
URZĄD GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
na obsługę korespondencji przy użyciu elektronicznych środków komunikacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:
listownie na adres siedziby:
URZĄD GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska,
e-mailowo: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl,
telefonicznie: 52 36 46 055 - Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@dabrowachelminska.lo.pl
- Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO przetwarzane będą w celu obsługi korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego działania np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego działania wynikającego z przepisów prawa, umowy lub Twojej zgody.
- Twoja dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi np.: sądy, organy: ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne. Jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
- Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, możesz je sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Masz także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody informujemy więc, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.
- W przypadku, gdy nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli rozpatrzyć zgłoszonej przez Ciebie sprawy i informować o niej drogą elektroniczną.
- Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
NA PRZESYŁANIE INFORMACJI
HANDLOWYCH I MARKETINGOWYCH
fax: (52) 38-16-290
Nr REGON: 000534262
Nr NIP: 554-18-62-810
Nr rachunku bankowego: 43 8142 1017 0000 0475 2000 0002
GODZINY PRACY URZĘDU:
DZIEŃ | GODZINY PRACY |
PONIEDZIAŁEK | 7:30 - 15:30 |
WTOREK | 7:30 - 17:00 |
ŚRODA | 7:30 - 15:30 |
CZWARTEK | 7:30 - 15:30 |
PIĄTEK | 7:30 - 14:00 |
UWAGA !!!
W związku z nowelizacją ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 i 1491) nie rozpatrujemy wniosków złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani rozpatrzeniem wniosku - żądania, wyjaśnienia, odwołania lub zażalenia, prosimy o jego doręczenie:
1) w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem,
2) w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres do doręczeń elektronicznych: /2h4v41qktu/SkrytkaESP
Zgodnie z art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego wszystkie podania wniesione po 5 października 2021 r. na adres poczty elektronicznej pozostawiamy bez rozpoznania.
Zachęcamy do korzystania z możliwości realizowania usług przy pomocy środków komunikacji elektronicznej
PARTER:
POKÓJ NR | STANOWISKO | NR WEWNĘTRZNY |
1 | KASA UG REJESTRACJA POJAZDÓW, PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH |
41 52 |
2 | ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE, OPŁATA ADIACENCKA, WARUNKI ZABUDOWY, GOSPOD. NIERUCHOMOŚCIAMI |
58 45 |
3 | SKARBNIK GMINY KIEROWNIK REFERATU FINANSÓW | 42 |
4 | INFORMATYK, ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU ORGANIZACYJNEGO I OŚWIATY | 36 |
5 | PODATKI, OPŁATY LOKALNE | 44 |
6 | FINANSE, PŁACE KSIĘGOWOŚĆ ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU FINANSÓW | 39 |
7 | NALICZANIE OPŁAT ZA POBÓR WODY I ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW | 60 |
8 | DROGI, ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ | 62 |
9 | RADCA PRAWNY NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO |
|
10 | ZASTĘPCA WÓJTA, KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, INWESTYCJE, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE; | 65 |
11 | ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE, SPRAWY WOJSKOWE INFRASTRUKTURA WODNO–KANALIZACYJNA GOSP. MIESZKANIOWA |
51 30 |
12 | INWESTYCJE, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE | 46 |
13 | GOSPODARKA ODPADAMI OCHRONA ŚRODOWISKA, ROLNICTWO |
61 55 |
I PIĘTRO:
POKÓJ NR | STANOWISKO | NR WEWNĘTRZNY |
14 | SEKRETARIAT | 31 |
15 | SEKRETARZ GMINY | 40 |
16 | WÓJT GMINY | 32 |
17 | KIEROWNIK REFERATU ORGANIZACYJNEGO I OŚWIATY, OBSŁUGA RADY GMINY, BIP FUNDUSZ SOŁECKI, DOTACJE DLA OSP, KARTA UCZNIOWSKA | 47 |
18 | SALA KONFERENCYJNA | - |
19 | KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH | 84 |
20 | GŁÓWNY KSIĘGOWY CUW | 43 |
20A | GMINNA SPÓŁKA WODNA | 69 |
21 | CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH | 80 |
22 | URZĄD STANU CYWILNEGO, EWIDENCJA LUDNOŚCI, DOWODY OSOBISTE EWIDENCJA DZIAŁ. GOSPODARCZEJ, ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOL. PROMOCJA GMINY, SPORT, WSPÓŁPRACA Z ORG. POZARZĄDOWYMI KARTA SENIORA |
49 53 |
WYKAZ STANOWISK, NUMERÓW TELEFONÓW I ADRESÓW E-MAIL:
Wójt Gminy - Radosław Ciechacki
tel.: 52 38-16-056 (sekretariat)
e-mail: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
Zastępca Wójta Gminy - Mariusz Buliński
tel.: 52 38-16-056
e-mail: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
Sekretarz Gminy - Dorota Kraska-Wadych
tel.: 52 38-16-047
e-mail: sekretarz@dabrowachelminska.lo.pl
Skarbnik Gminy, Kierownik Referatu Finansów - Żaneta Piotrowska
tel.: 52 38-16-048
e-mail: skarbnik@dabrowachelminska.lo.pl
Zastępca Kierownika Referatu Finansów - Katarzyna Lewandowska
e-mail: finanse@dabrowachelminska.lo.pl
Zastępca Kierownika USC - Joanna Łukasik
tel.: 52 38-16-058
e-mail: usc@dabrowachelminska.lo.pl
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Oświaty - Barbara Piórkowska
tel.: 52 38-16-056
e-mail: kierownikRO@dabrowachelminska.lo.pl
Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego i Oświaty - Sławomir Zieliński
e-mail: informatyk@dabrowachelminska.lo.pl
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej - Mariusz Buliński
tel.: 52 38-16-056 w.65
e-mail: kierownikRGP@dabrowachelminska.lo.pl
Zastępca Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej - Krystian Blamowski
e-mail: drogi@dabrowachelminska.lo.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - kierownik - Barbara Kapanowska
tel.: 52 55-92-169
e-mail: gops@dabrowachelminska.lo.pl
Centrum Usług Wspólnych - kierownik - Małgorzata Sadurska
tel.: 52 38-16-013
e-mail: cuw@dabrowachelminska.lo.pl
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu - dyrektor - Ewelina Lewandowska
tel.: 539 021 464
e-mail: gokis@dabrowachelminska.lo.pl
Gminna Biblioteka Publiczna - dyrektor - Anna Junkiewicz
tel.: 52 38-16-046
e-mail: biblioteka@bibliotekadabrowa.pl
Gminna Przychodnia w Dąbrowie Chełmińskiej - dyrektor - Marcin Smykowski
tel.: 52 38-16-034 (rejestracja)
SPIS ADRESÓW E-MAIL :
- Sekretariat - Iwona Hentrich (sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl)
REFERAT FINANSÓW
- Skarbnik, kierownik referatu - Żaneta Piotrowska (skarbnik@dabrowachelminska.lo.pl)
- Zastępca Kierownika, księgowość budżetowa - Katarzyna Lewandowska (finanse@dabrowachelminska.lo.pl)
- Inspektor ds. finansowo - księgowych - Sylwia Szóstakowska (finanse@dabrowachelminska.lo.pl)
- Kasa - Lidia Michalska (kasa@dabrowachelminska.lo.pl)
- Gospodarka wodno-ściekowa - Anna Bosacka (woda@dabrowachelminska.lo.pl)
- Podatki (podatki@dabrowachelminska.lo.pl)
wymiar - Patrycja Krauze
pobór - Hanna Kociniewska
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
- Kierownik referatu - Mariusz Buliński (kierownikRGP@dabrowachelminska.lo.pl)
Inwestycje (inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl) - Zastępca Kierownika, Drogi - Krystian Blamowski (drogi@dabrowachelminska.lo.pl)
- Inwestycje i zamówienia publiczne - Karolina Mikulska (zamowienia@dabrowachelminska.lo.pl)
- Zagospodarowanie przestrzenne - Małgorzata Kopaczewska (planowanie@dabrowachelminska.lo.pl)
- Ochrona środowiska, rolnictwo - Katarzyna Ostrowska (srodowisko@dabrowachelminska.lo.pl)
- Gospodarka odpadami - Anna Bańka (odpady@dabrowachelminska.lo.pl)
- Opłata adiacencka, warunki zabudowy, Gospodarka nieruchomościami - Anna Gworek (nieruchomosci@dabrowachelminska.lo.pl)
- Wodociągi, kanalizacja, dodatki mieszkaniowe - Aneta Lewandowska (wod-kan@dabrowachelminska.lo.pl)
- Zarządzanie kryzysowe, Obrona Cywilna - Mariusz Buliński (kryzysowe@dabrowachelminska.lo.pl)
REFERAT ORGANIZACYJNY I OŚWIATY
- Kierownik Referatu - Barbara Piórkowska - (kierownikRO@dabrowachelminska.lo.pl)
Biuro Rady Gminy, Fundusz Sołecki, BIP - (radagminy@dabrowachelminska.lo.pl) - Zastępca Kierownika, Informatyk - Sławomir Zieliński (informatyk@dabrowachelminska.lo.pl)
- Promocja, współpraca z organizacjami pozarządowymi,
zezwolenia na sprzedaż napojów alkohol., ewidencja działalności gospodarczej - Beata Zielińska-Gołembiewska (promocja@dabrowachelminska.lo.pl)' - Stanowisko do spraw oświaty - Małgorzata Sadurska
USC
- Zastępca Kierownika USC, Dowody osobiste, Ewidencja ludności - Joanna Łukasik (meldunki@dabrowachelminska.lo.pl)
POZOSTAŁE
- Komunikacja - rejestracja pojazdów - Joanna Pawłowska-Kądziela (komunikacja@dabrowachelminska.lo.pl)
- Radca prawny - Michał Lipiński
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Gminna Spółka Wodna (gswdabrowach@op.pl)
W przypadku załączników do korespondencji elektronicznej (e-mail) należy stosować następujące formaty danych:
-
Do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne: .txt, .rtf, .pdf, .doc.
-
Do danych zawierających informację graficzną: .jpg (.jpeg), .tif (.tiff), .svg, .png.
-
Archiwa (pliki skompresowane): .zip.
Inna załączniki mogą zostać odrzucone.
NIE WYRAŻAMY ZGODY
NA PRZESYŁANIE INFORMACJI HANDLOWEJ I MARKETINGOWEJ