W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

PROTOKÓŁ NR 7/05 KOMISJI REWIZYJNEJ

P R O T O K Ó Ł   NR  7/05
z  posiedzenia  Komisji  Rewizyjnej
odbytego w dniu 13.09.2005 roku
 
 
Posiedzeniu przewodniczył Ryszard Kaczor – przewodniczący Komisji.
 
W posiedzeniu uczestniczyli:
- członkowie Komisji wg listy obecności stanowiącej załącznik do protokółu,
- mgr Zbigniew Łuczak – Wójt Gminy,
- mgr Krystyna Kalinowska – Sekretarz Gminy,
- mgr Ewa Bukowska – Skarbnik Gminy,
 
Porządek posiedzenia:
1.
 Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze 2005 roku.
2. Zaopiniowanie załączonych projektów uchwał oraz spraw związanych z tematyką XXIV Sesji Rady Gminy.
3. Przyjęcie protokółu z poprzedniego posiedzenia.
4. Sprawy różne.
 
ad.1. W dyskusji nad sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze 2005 roku wskazywano na:
Skarbnik Gminy celem wprowadzenia omówiła w/w sprawozdanie.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze 2005 roku.
 
ad.2. Komisja omawiała następujące projekty uchwał oraz sprawy związane z tematyką XXIV Sesji Rady Gminy:
a) Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publiczno – Szkolnej w  Dąbrowie Chełmińskiej:
 
Komisja po zapoznaniu się z materiałami i po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w sprawozdanie.
 
b) Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego:
Wójt Gminy w odpowiedzi na pytanie przedstawił informację na temat nowej organizacji szkół na terenie Gminy. Po utworzeniu trzech odrębnych zespołów szkół zatrudniono wielu nowych nauczycieli. Wójt dodał, że w każdej szkole jest pełna obsada etatowa oraz, że wszyscy nauczyciele dotychczas zatrudnieni nie stracili pracy.
 
Komisja po zapoznaniu się z materiałami i po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w sprawozdanie.
 
c) Informacja na temat wyników egzaminów kompetencyjnych na szczeblu szkoły podstawowej i gimnazjum:
 
Komisja po zapoznaniu się z materiałami i po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w sprawozdanie.
 
d) Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia zmian w Statucie SP ZOZ:
Wójt Gminy celem wprowadzenia omówił w/w projekt uchwały.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w projekt uchwały.
 
e) Projekt uchwały w sprawie nadania nazw ulic:
Wójt Gminy celem wprowadzenia omówił w/w projekt uchwały.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w projekt uchwały.
 
f) Projekty uchwał w sprawie nabycia dróg we wsi Ostromecko:
Wójt Gminy celem wprowadzenia omówił w/w projekty uchwał.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w projekty uchwał.
 
g) Zmiana granic miasta Bydgoszczy:
Wójt Gminy celem wprowadzenia omówił sprawę informując, że zmiana granic Miasta Bydgoszczy spowoduje, iż zmniejszy się teren powiatu ziemskiego bydgoskiego.  Dodał, że to jest wystarczający argument, by zaprotestować.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji negatywnie zaopiniowała inicjatywę zmiany granic Miasta Bydgoszczy.
 
ad.3. Członkowie Komisji zapoznali się z treścią protokółu z poprzedniego posiedzenia  Komisji odbytego w dniu 4 lipca 2005 roku. Komisja jednogłośnie przyjęła w/w protokół.
 
ad.4. W punkcie „sprawy różne” omawiano następujące kwestie:
a)  Wójt Gminy poinformował o konieczności wykonania dodatkowych robót, które wyniknęły podczas rozbudowy i remontu budynku Urzędu Gminy.
Sekretarz Gminy poinformowała o konieczności zakupu nowego wyposażenia niektórych biur.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji nie zajęła stanowiska w tej sprawie.
 
 
                        Na tym posiedzenie zakończono.
 
 
Protokółował:                                                        Przewodniczył:
mgr Dorota Kraska-inspektor                                  Ryszard Kaczor
                                                                           Przewodniczący Komisji

Powiadom znajomego