W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

PROTOKÓŁ NR 17/08 KOMISJI REWIZYJNEJ


P R O T O K Ó Ł   NR 17/08
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytego w dniu 2 grudnia 2008 roku.
                                                                                       
Posiedzeniu przewodniczył Ryszard Kaczor – Przewodniczący Komisji.
 
W posiedzeniu uczestniczyli:
-         członkowie Komisji wg listy obecności,
-         mgr Zbigniew Łuczak – Wójt Gminy,
-         mgr Krystyna Kalinowska – Sekretarz Gminy,
-         mgr Ewa Bukowska – Skarbnik Gminy.
 
Porządek posiedzenia:
1.      Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na rok 2009.
2.      Sprawy różne.
                                   
ad.1. W dyskusji nad projektem budżetu na 2009 rok głos zabrali:
Wójt Gminy celem wprowadzenia omówił w/w projekt budżetu.
 
Komisja dokonała szczegółowej analizy i oceny projektu budżetu wraz z załącznikami na rok 2009.
W związku z nie stwierdzeniem przeszkód formalno – prawnych Komisja po przeprowadzonej dyskusji   p o z y t y w n i e   zaopiniowała przedłożony przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska  projekt budżetu Gminy na rok 2009 nie wnosząc do  niego uwag.
 
ad.2. W punkcie „sprawy różne omawiano:
a)      Wójt Gminy przedstawił wniosek firmy Globus Polska Sp. z o.o. Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej w sprawie rozłożenia na 10 lat ceny sprzedaży działek nr 63/3 i 63/4 położonych w Dąbrowie Chełmińskiej, sprzedanych w/w firmie w drodze bezprzetargowej na podstawie uchwały nr XIX/137/08.
 
Komisja w wyniku dyskusji podtrzymała stanowisko Rady Gminy by w/w spłatę rozłożyć na okres maksymalnie czterech lat.
 
b)      Komisja postanowiła zwrócić się do Rady Gminy o wyrażenie zgody na przeprowadzenie gospodarki finansowej Rady Sołeckiej Gzin oraz Świetlicy Wiejskiej w Wałdowie Królewskim pod względem legalności, gospodarności, rzetelności, celowości oraz zgodności z rocznym planem działania wykorzystania środków budżetu Gminy w roku 2008.
Przewidywane terminy kontroli:
Rada Sołecka Gzin – luty 2009;
Świetlica Wiejska w Wałdowie Królewskim – marzec 2009.
 
c)      Wójt Gminy przedstawił projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie określenia warunków udzielania pomocy de minimis dla przedsiębiorców w zakresie zwolnień w podatku od nieruchomości.
 
Komisja po przeprowadzonej dyskusji pozytywnie zaopiniowała w/w projekt uchwały.
 
 
Na tym posiedzenie zakończono.

Powiadom znajomego