W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

PROTOKÓŁ NR 26/09 KOMISJI REWIZYJNEJ


P R O T O K Ó Ł   NR 26/09
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytego w dniu 10 listopada 2009 roku
                                                                                       
Posiedzeniu przewodniczył Ryszard Kaczor – Przewodniczący Komisji.
                                                                                       
W posiedzeniu uczestniczyli:
-         członkowie Komisji wg listy obecności,
-         mgr Zbigniew Łuczak – Wójt Gminy.
 
 
Porządek posiedzenia:
  1. Dyskusja na temat zmiany w funkcjonowaniu opieki zdrowotnej w gminie Dąbrowa Chełmińska – ustalenie warunków dzierżawy obiektów przychodni na terenie gminy.
  2. Przyjecie protokółu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Sprawy różne
 
ad.1.  Komisja dyskutowała na temat zmiany w funkcjonowaniu opieki zdrowotnej w gminie Dąbrowa Chełmińska – ustalenie warunków dzierżawy obiektów przychodni na terenie gminy.
Po przeprowadzonej dyskusji Komisja zaproponowała zawarcie w umowie dzierżawy budynków przychodni następujących warunków:
  • określenie z jakimi specjalistami planuje się nawiązanie współpracy i w jakim terminie to nastąpi;
  • pozostawienie bazy (liczby przychodni) na niezmienionym poziomie;
  • wykonanie rozbudowy budynku przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej oraz określenie terminu realizacji zadania;
  • określenie zakresu i terminu wymiany sprzętu medycznego;
  • zapewnienie ciągłej dostępności do badań USG na miejscu;
  • zapewnienie ciągłej dostępności gabinetu ginekologicznego oraz wyposażenie go w odpowiedniej jakości aparat USG;
  • zapewnienie gabinetów stomatologicznych ( nie wypowiadanie umów ze stomatologami);
  • utworzenie gabinetu fizykoterapii oraz zatrudnienie personelu medycznego dla obsługi w/w gabinetu, podjęcie współpracy z lekarzem specjalistą rehabilitacji medycznej oraz określenie terminów realizacji w/w zadań;       
  • podęcie współpracy z lekarzami specjalistami oraz określenie, w jakim terminie to nastąpi;
  • określenie terminu uzyskania certyfikatu ISO;
  • określenie ilu zostanie zatrudnionych lekarzy pierwszego kontaktu.
ad.2. Członkowie Komisji zapoznali się z treścią protokółu z poprzedniego posiedzenia. Komisja jednogłośnie przyjęła w/w protokół
 
ad.3.  W punkcie „sprawy różne” poruszano następujące kwestie:
a)      Wójt Gminy poinformował o wniosku Rady Sołeckiej Otowice o wyrażenie zgody na dokonanie zamiany gruntów gminnych na teren przylegający bezpośrednio do świetlicy wiejskiej na poprawę warunków jej funkcjonowania.

b)      Wójt Gminy poinformował o spotkaniu dot. studium wykonalności Przedsięwzięcia pn. "Rozwój infrastruktury wodociągowej i kanalizacji gmin ościennych miasta Bydgoszczy", które odbędzie w dniu 13 listopada br. w siedzibie spółki Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy i zwrócił się, by radni w miarę możliwości w nim uczestniczyli.
 
Komisja poparła w/w propozycję
 
 
Na tym posiedzenie zakończono.

Powiadom znajomego