W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

PROTOKÓŁ NR 47/14 KOMISJI REWIZYJNEJ

P R O T O K Ó Ł   NR 47/14
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytego w dniu 1 kwietnia 2014 roku.
 
Posiedzeniu przewodniczył Ryszard Kaczor – Przewodniczący Komisji.

W posiedzeniu uczestniczyli:
- członkowie Komisji wg listy obecności,
- Radosław Ciechacki – Wójt Gminy,
- Barbara Gandziarowska - Inspektor,
- Beata Niedziela – Sołtys Sołectwa Czemlewo,
- Halina Zielińska – Sołtys Sołectwa Mozgowina.  
 
Porządek posiedzenia:

  1. Przeprowadzenie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań funduszu sołeckiego w 2013 roku w sołectwach Nowy Dwór, Czemlewo, Mozgowina. 
  2. Sprawy różne.
 
ad.1. Działając na podstawie uchwały nr XXXII.290.2013 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 21 listopada 2013 r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2014 rok Komisja Rewizyjna dokonała analizy wydatków w ramach funduszu sołeckiego w sołectwach  Nowy Dwór, Czemlewo, Mozgowina.
Kontroli dokonano na podstawie uchwały rady sołeckiej, kartoteki realizacji zadań, rachunków odzwierciedlających dokonanie wydatków.
W trakcie kontroli sprawdzono faktury dotyczące wydatków dokonywanych w ramach funduszu sołeckiego.  Faktury zostały sprawdzone pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym i zatwierdzone do wypłaty. Zachowany został termin płatności. 
 
Komisja Rewizyjna w wyniku dokonanych czynności kontrolnych oraz wysłuchaniu wyjaśnień Wójta Gminy oraz obecnych Sołtysów stwierdziła, że należy usystematyzować stosowane przez wykonawców nazwy towarów lub usług (zgodnie z zamówieniem).
 
Mając na uwadze zakres kontrolowanych spraw Komisja nie wniosła uwag do wydatkowania środków z funduszu sołeckiego.
 
Protokół z przeprowadzonej kontroli stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
 
ad.2. W punkcie „sprawy różne” nie podnoszono żadnych kwestii.
 

Powiadom znajomego