SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI OTRZYMANIA KSIĄŻECZEK OPŁAT ZA ODPADY
W celu uniknięcia drukowania zbędnej ilości książeczek, prosimy w terminie do 3 stycznia 2014 roku zgłosić chęć nabycia książeczki (nieodpłatnie).
Zgłoszenia można dokonać:
1) osobiście w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, pokój nr 7;
2) telefonicznie : 523816005 w. 61 lub 52-3646055 w. 61 lub
3) pisząc na adres e-mail: odpady@dabrowachelminska.lo.pl
Brak książeczki nie zwalnia z obowiązku regulowania należności w terminie.
Jednocześnie przypominamy o terminach płatności
– do 15-go każdego miesiąca (za m-c grudzień 2013 do 15 stycznia 2014 roku) i dokładnym wpisywaniu okresu za jaki wnoszona jest opłata za odpady.
Dokładne wypisywanie dowodu wpłaty ( okres, za który wnosi się opłatę i dane osoby składającej deklarację) nie będzie powodowało zbędnej biurokracji związanej z wyjaśnianiem kwot wpływającej na konto Gminy.