Dąbrowa Chełmińska, 01.06.2023 r.
RGP.6220.1.12.2023.KO
OBWIESZCZENIE
o wydaniu postanowienia odwieszającego
postępowanie w sprawie decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 49, art. 123, zgodnie z art. 97 § 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z późn. zm.) Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska zawiadamia strony postępowania o wydanym w
dniu 01.06.2023 r. postanowieniu odwieszającym postępowanie w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego
na „Budowie 9 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z niezbędną
infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 126/3 obręb Bolumin, gmina
Dąbrowa Chełmińska” w ramach wszczętego postępowania o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach
z wniosku z dnia 23.12.2022 r. wraz z uzupełnionym dnia 17.05.2023 r. raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Strony mogą zapoznać się z dokumentacją
sprawy oraz składać uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w formie
pisemnej, ustnie lub drogą elektroniczną w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa
Chełmińska, biuro nr 13, w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek, środa,
czwartek w godzinach 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00, piątek 7:30 -14:00.
Niniejsze zawiadomienie zostaje
podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/ w zakładce
Środowisko – Ogłoszenia oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w
Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 i tablicy ogłoszeń Sołectwa Bolumin.
Zgodnie
z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się
za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Kontakt
w sprawie: Katarzyna Ostrowska, nr tel. 52 38 16 005 wewn. 55.
/Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska/