W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033

Zamówienie na: Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033
Zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia: Zapytania ofertowe 
Termin składania ofert: 06.02.2023 r. godz. 15.30


Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w związku z realizacją zamówienia na „Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033”.
 
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
 
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego,  którego wartość nie przekracza 130 000 złotych netto.
 
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033.
1.     Dokument winien zostać opracowany zgodnie z:
-       ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40),
-       ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r. poz. 1057, z 2022 r. poz. 1079 i 1846),
-       ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029, 1260, 1261, 1783, 1846 i 2687),
-       uchwałą nr LI.463.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033 w tym trybu konsultacji (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2023 r., poz. 174) oraz wszelkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa przy zachowaniu zgodności ze strategicznymi dokumentami lokalnymi i wyższego rzędu, w tym Strategią Rozwoju Kraju oraz Strategią Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONANIA USŁUGI:
Minimalny zakres Strategii:
1)        diagnoza sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej gminy, zawierająca między innymi analizę SWOT z uwzględnieniem obszarów funkcjonalnych,
2)        cele strategiczne rozwoju w wymiarze społecznym, gospodarczym i przestrzennym,
3)        kierunki działań podejmowanych dla osiągnięcia celów strategicznych,
4)        oczekiwane rezultaty planowanych działań, w tym w wymiarze przestrzennym, oraz wskaźniki ich osiągnięcia,
5)        model struktury funkcjonalno-przestrzennej gminy,
6)        ustalenia i rekomendacje w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej w gminie,
7)        obszary strategicznej interwencji określone w strategii rozwoju województwa, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2022 r. poz.2094), wraz z zakresem planowanych działań,
8)        obszary strategicznej interwencji kluczowe dla gminy, jeżeli takie zidentyfikowano wraz z zakresem planowanych działań,
9)        system realizacji Strategii, w tym wytyczne do sporządzania dokumentów wykonawczych,
10)    ramy finansowe i źródła finansowania.
 
Zakres realizacji usługi obejmuje w szczególności:
1)    ustalenie harmonogramu opracowania projektu Strategii opisanego w art. 10f ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
2)  zorganizowanie, zawiadomienie o spotkaniach i przeprowadzenie co najmniej czterech spotkań/warsztatów z mieszkańcami, przedsiębiorcami, rolnikami, organizacjami pozarządowymi oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Dąbrowa Chełmińska – w przypadku utrzymywania się obostrzeń Covid-19 dopuszcza się spotkania w formule „on-line”,
3)    przygotowanie i przeprowadzenie badań/konsultacji społecznych, zbieranie wniosków i uwag oraz merytoryczne opracowanie zebranych danych,
4)    opracowanie projektu dokumentu Strategii zgodnie z aktualnymi wytycznymi i przepisami oraz bieżące monitorowanie zmian wytycznych i przepisów dotyczących zakresu opracowania oraz stosowanie się do ich aktualnej wersji,
5)  przeprowadzenie procesu konsultacji społecznych projektu Strategii wraz z raportem z przebiegu konsultacji, ich podsumowaniem, zbiorczym zestawieniem zgłoszonych uwag i wniosków oraz z rekomendacją ich wprowadzenia lub odrzucenia,
6)    przygotowanie prezentacji multimedialnej projektu Strategii,
7)  prezentację ostatecznej wersji Strategii na posiedzeniach Komisji i sesji Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska,
9)   przygotowanie pełnej wersji opracowania, po zatwierdzeniu przez Radę Gminy, 2 egz. w wersji elektronicznej w postaci edytowalnych plików tekstowych z rozszerzeniem .doc lub .docx oraz w formacie typu pdf i 3 egz. w kolorowej wersji papierowej,
10) przygotowanie systemu monitorowania i ewaluacji realizacji Strategii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów wykonawczych Gminy,
11) przeprowadzenie konsultacji projektu Strategii Rozwoju Gminy z sąsiednimi gminami i ich związkami oraz innymi instytucjami i organami do tego przewidzianymi w ustawie o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
12) uzyskania opinii Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego w zakresie zgodności z regionalną polityką rozwoju i zagospodarowania przestrzennego,
13) przygotowanie wniosku o wydanie opinii w trybie przepisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, zwanej dalej ustawą OOŚ, wraz z przygotowaniem prognozy odziaływania na środowisko projektu Strategii.
14)  raportowanie postępu prac przynajmniej 1 raz na miesiąc, począwszy od daty podpisania umowy wraz z kompletowaniem i dostarczaniem na każde wezwanie Zamawiającego dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,      
15)   przekazanie na rzecz Zamawiającego wszelkich praw autorskich do dokumentu  „Strategia Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033” oraz praw własności do przekazanych Zamawiającemu egzemplarzy na których Strategia została utrwalona.
16)  uwzględnienie uwag Zamawiającego - Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowanych dokumentów na każdym etapie ich tworzenia.
 
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Realizacja poszczególnych etapów zamówienia - zgodnie z harmonogramem określonym
w uchwale nr LI.463.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033 w tym trybu konsultacji (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2023 r., poz. 174).
 
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-     dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-       posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem niniejszego zapytania - na potwierdzenie powyższego Wykonawca dołączy co najmniej 3 referencje odbiorców tych usług, dla których wykonał usługę w należyty sposób oraz wykaz usług zrealizowanych w ciągu 3 lat poprzedzających złożenie oferty (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wówczas należy dołączyć wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2).  
2. Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia”/„nie spełnia” - na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do formularza ofertowego i czy spełniają określone w formularzu ofertowym wymagania.
 
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1) wraz z wykazem zrealizowanych usług (załącznik nr 2) oraz oświadczeniem dotyczącym przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 3).

2.    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności i podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (w takim przypadku należy wraz z ofertą złożyć stosowne pełnomocnictwo).
3.    Do oferty należy załączyć:
a)    referencje potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b)   oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 3).
4.    Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1.    W formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Wykonawca powinien podać cenę netto, % stawkę podatku VAT oraz cenę brutto,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN.
2.    Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach (aby była ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem  i wykonaniem przedmiotu zamówienia).
 
VIII. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1.    Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
- Cena brutto - waga 100%
 
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 06 lutego 2023 r. godz. 15.30 :
-       osobiście – w siedzibie Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska. ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, biuro nr 14 - Sekretariat, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033”
-       lub przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (podpis o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych, Dz.U. 2021 poz. 816) i przesłać na adres poczty elektronicznej:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl  
W temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Dąbrowa Chełmińska na lata 2024-2033”.
2. Oferty które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę.
 
X. WARUNKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY I ODRZUCENIA OFERTY
1. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
a)   jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, jej zakres nie obejmuje całości przedmiotu zamówienia, w tym również, gdy niezgodność wynika z niezapoznania się przez Wykonawcę z wyjaśnieniami zawartymi w niniejszym zapytaniu,
b)   złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie przedłoży/nie prześle wraz z ofertą wszystkich wymaganych dokumentów wskazanych w zapytaniu ofertowym, bądź jeśli Wykonawca nie złoży formularza ofertowego zgodnego ze wzorem określonym przez Zamawiającego.
3.    Zamawiający może odrzucić ofertę bez dodatkowego wezwania, jeśli na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złoży wyjaśnienia, które nie potwierdzają w wystarczającym stopniu spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
4.    Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
5.    Z udziału w postępowaniu wykluczone zostaną podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Oferta Wykluczonego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą.
 
XI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1.    Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z zapytaniem ofertowym.
2.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści oferty.
3.    Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieszczona zostanie na stronie BIP Zamawiającego.
4.    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najniższą cenę.
5.    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie elektronicznej. Informacja o wyniku postępowania oraz dane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną zamieszczone na stronie BIP Gminy.
6.    Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy stało się niemożliwe z innych przyczyn.
 
XII. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1)   wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie przelewem na  wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy,
2)    wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia płatne będzie jednorazowo, po zrealizowaniu całości zadania, o którym mowa w pkt. III niniejszego zapytania,
3)  Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 21 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku,
4)    podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany obustronnie końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
 
XIII. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest Sekretarz Gminy Dąbrowa Chełmińska tel. 52 3816005 wew. 40.
 
XIV. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowywanego dokumentu na każdym etapie jego tworzenia oraz prawo zatwierdzenia ostatecznej wersji Strategii.
2.    Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
3.    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
 
Klauzula informacyjna RODO:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska  Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska e-mailowo sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl, telefonicznie 52 3816 056 Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@dabrowachelminska.lo.pl
1.     Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1)    art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) i regulaminem/instrukcją/zasadami* udzielania zamówień publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,
2)    art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) udzielania zamówień publicznych, w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo),
3)    art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.
2.     Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na     podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe,    bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną   podstawę prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora.
3.     Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
4.     Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:
1)    przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2)    jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia roszczeń;
3)    w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak  niż do czasu wskazanego w pkt 1.
5.     W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora masz prawo do:
1)    dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie której dane  dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2)    sprostowania danych;
3)    usunięcia danych, jeżeli:
a)    wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b)    dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane,
c)     dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
4)    ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:
a)    osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
b)    przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
c)     administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d)    osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie  uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą. Wystąpienie osoby z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza  przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
5)    cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora  przed jej cofnięciem.
6.     Podanie Twoich danych:
1)    jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa;
2)    jest wymogiem umownym. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli podpisać i realizować z Tobą umowy;
3)    jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.
7.       Przysługuje Ci także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Warszawa ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8.       Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
9.       Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

PLIKI DO POBRANIA:



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Wybrana oferta: EUROKONCEPT Daniel Smuczek, Przemyśl
Cena oferty brutto 11 070,00

Załączniki

Powiadom znajomego