W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

budowa wodociągu w ul. Fermowej

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 

Wybrana oferta:

MELDROG Wykonawstwo i Usługi projektowe Robert Górny

ul. Szeroka 21, 86-260 Unisław

Cena oferty – 70 110,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał w kryterium oceny ofert – Cena 100%

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Do końca terminu składania ofert wpłynęło 6 ofert:

Przedsiębiorstwo Budowlane WODKAN Sp. z o.o., ul. Gieryna 2/7, 85-795 Bydgoszcz
Cena oferty – 141 450,00 zł

Wimar Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo
Cena oferty – 116 850,00 zł

Meldrog Wykonawstwo i Usługi Projektowe Robert Górny, ul. Szeroka 21, 86-260 Unisław
Cena oferty – 70 110,00 zł

MARKOP Marcin Zieliński, Mozgowina 7, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
Cena oferty  - 73 185,00 zł

F.H.U.P. ARIS Rolbiecki Zbigniew, Grzegorz 8, 87-140 Chełmża
Cena oferty – 95 000,00 zł

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe InSald Mariusz Szymański, ul. Gen. Jastrzębskiego 14, 86-200 Chełmno
Cena oferty – 104 724,78 zł

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZMIANA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO- plik do pobrania


ZAMAWIAJĄCY SERDECZNIE ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH W RAMACH NINIEJSZEGO ZAPYTANIA


I. Zamawiający:
Gmina Dąbrowa Chełmińska
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

NIP: 5542657762

II. Przedmiot i zakres zamówienia:

Budowa wodociągu w ul. Fermowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska gm. Dąbrowa Chełmińska.

Zakres zadania: 
Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągu:

- ul. Fermowa – rurociąg Ø125x4,8mm PN10 o długości 290,50 mb wraz z 3 hydrantami nadziemnymi,

Prace należy realizować na podstawie projektu oraz pozwolenia na budowę/zgłoszenia.

Dokumentacja znajduje się Kliknij LINK

Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić kierownika budowy.

Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić geodetę do wytyczenia i inwentaryzacji powstałej sieci. 

Wykonanie wszystkich wymaganych badań i sprawdzeń, w tym próby szczelności.

Wykonawca ma w zakresie wykonanie badań wody, którego wynik będzie warunkował odbiór prac.

Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia pełnej dokumentacji odbiorowej w celu dokonania odbioru instalacji w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.

Oznakowanie robót po stronie wykonawcy.

Wykonawca ma w zakresie odtworzenie nawierzchni drogi gminnej i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego.

Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania robót na przewiert sterowany, jeśli ograniczyłoby to ilość odtworzeni nawierzchni twardej.

III. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie realizowane jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto. 

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia.

 
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o  szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

V. Termin realizacji zamówienia: od 01-03-2024 do 30-04-2024.

VI. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących zamówienia: 

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska. 

Osoba do kontaktu – Mariusz Buliński tel. 668-810-197

VII. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, który stanowi załącznik do zapytania.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 

VIII. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć:

-pisemnie w zamkniętej kopercie i dostarczyć za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, w każdym dniu roboczym w godzinach urzędowania, 

-elektronicznie i przesłać na adres poczty elektronicznej: inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, 

z dopiskiem: „OFERTA – Budowa wodociągu w ul. Fermowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska gm. Dąbrowa Chełmińska.” w terminie do 23.02.2024 r. do godz. 12.00

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy (sekretariat) lub na skrzynkę poczty elektronicznej. 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

IX. Kryterium oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium: Cena brutto - 100%.

X. Warunki płatności: 

Przelewem w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy. 

XI. Informacje dodatkowe: 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania po stronie Wykonawcy w związku z przygotowaniem oferty. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji. 

Zamawiający zastrzega sobie, po otwarciu ofert możliwość zakończenia postępowania bez rozstrzygnięcia.

XII.  Klauzula informacyjna RODO:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną. 

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska e-mailowo sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl, telefonicznie 52 3816 056.

 Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@dabrowachelminska.lo.pl 

1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: 

·         art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikające z zadań określonych w przepisach szczególnych jakim jest w szczególności ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. 2018 poz. 994), która nakłada na Gminę zgodnie z art. 7 ust. 1 obowiązek zaspokajanie zbiorowych potrzeb mieszkańców oraz osób przebywających na terenie gminy. Działaniami takimi jest np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub zaświadczenia itp. 

·         art. 6 ust. lit. b RODO w celu zawarcia i wykonania umowy, 

·         art. 6 ust. 1 lit. d RODO kiedy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, np.: kiedy osoba nie może sama podjąć działania, a w jej dobrze pojętym interesie konieczne jest przetwarzanie jej danych lub kiedy nie wie, że jest do czegoś uprawniona, 

·         art. 6 ust. 1 lit e RODO, kiedy dane są niezbędne do wykonywania zadań realizowanym przez administratora w interesie publicznym. Przetwarzanie danych osobowych jednakże musi mieć tu także swoje oparcie w ustawach na podstawie, których działa administrator, są to np.: przedsięwzięcia o charakterze kulturalnym, sportowym, rekreacyjnym, ale też ochrona zdrowia o oświata. 

·         art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne. 

 

2. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.: podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe, bankowe, ubezpieczeniowe, jednostki organizacyjne administratora, które będą realizować jego ustawowe zadania, notariusze, radcowie prawni, podmioty kontrolujące administratora oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw. 

3.Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak: 

·         od 5 do 10 lat od dnia wykonania ostatniej czynności związanej z przetwarzaniem danych osobowych, w zależności jednak tego czego dotyczyła czynność np.: decyzje, postanowienia, rozpatrzenie skargi, dokumentacja finansowa, wykonywanie umów i inne, 

·         do przedawnienia roszczeń, 

·         w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu, do czasu wskazanego w ppkt. 1. 

·         natomiast inna dokumentacja m.in. np. uchwały, protokoły posiedzeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.) są materiałem archiwalnym przechowywanym wieczyście 

4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora masz prawo do: 

1) dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO; 2) sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO; 3) usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO jeżeli: 

a) wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych; b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane; c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem; 

4) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO jeżeli: 

a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych; b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania; c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą; e) wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na tok i przebieg postępowania. 

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e RODO; 6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem. 

5. Podanie Twoich danych: 

1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa, 2) jest warunkiem zawarcia umowy. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli zawrzeć i realizować z Tobą umowy, 3) w zakresie, gdzie wyrażono zgodę jest dobrowolne, zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie. 

6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2 Warszawa, tel. 606 950 000, fax. 22 531 03 01, https://uodo.gov.pl/pl/p/kontak - gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

7.Twoje dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. 

WÓJT GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA 

RADOSŁAW CIECHACKI

 

Załączniki

Powiadom znajomego