W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawy artykułów biurowych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W dniu 21.12.2006 o godzinie 10:20 Komisja Przetargowa w składzie: Radosław Ciechacki –Przewodniczący, Wiesława Drążyk – Członek Komisji, Krystyna Kalinowska – Członek Komisji, dokonała otwarcia ofert na zadanie pn.: „Dostawy artykułów biurowych” znak sprawy: 2100-B/06 W przetargu nieograniczonym udział wzięły następujące firmy: 1. P.W. REDIS ul. Broniewskigo 15/17; 87-100 Toruń za cenę: (łączna cena poszczególnych asortymentów): 939,03 zł brutto. Na posiedzeniu Komisji Przetargowej w dniu 27.12.2006r. w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego wybrano ofertę nr 1 – P.W. REDIS . Uzasadnienie wyboru: najkorzystniejsza cenowo ważna oferta spełniająca wszystkie wymogi określone w SIWZ.

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY (plik do pobrania):
OGŁOSZENIE

________________________________________________

W dniu 21.12.2006 r. o godzinie 10.20 w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej  (sala konferencyjna) nastąpi otwarcie ofert złożonych na realizację w/w zadania.
 
Oferty można składać do dnia 21.12.2006 roku, do godziny 10.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy.
 
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena – 100%.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Termin związania ofert – 30 dni.
 
Dokumentację przetargową można odbierać osobiście w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 12 lub ze strony internetowej: www.bip.dabrowachlminska.lo.pl
 
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
Radosław Ciechacki, pokój nr 12
tel. (052) 3816-005 wew. 55.
Wiesława Drążyk – sekretariat
tel. (052) 3816-005

SIWZ
 
 
 
 
 

Załączniki

SIWZ doc, 135 kB

Powiadom znajomego