W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UBEZPIECZNEIE MIENIA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
unieważnienie
Niniejszym informuję, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) postępowanie przetargowe w przedmiotowej sprawie zostaje unieważnione z przyczyny leżącej po stronie zamawiającego. Z powodu zaniedbania została omyłkowo otwarta w sekretariacie Urzędu Gminy jedna z ofert przetargowych, która wpłynęła do zamawiającego w dniu 25.07.2008 r. tj. przed terminem składania ofert. W wyniku zaistniałego zaniedbania co do należytego wykonania obowiązków związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, postępowanie przetargowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

UNIEWAŻNIENIE

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO SIWZ 9plik do pobrania):

odpowiedzi

PLIKI DO POBRANIA:

SIWZ

ZAŁĄCZNIK DO SIWZ

 

Numer ogłoszenia: 160114 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, mienia od kradzieży zwykłej, szyb od stłuczenia, mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, NNW strażaków, NNW skazanych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, NNW sołtysów, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 2. Gminna Biblioteka Publiczno-Szkolna, ul. Bydgoska 19, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, Filie: Czarże, Ostromecko 3. Zespół Oświaty Samorządowej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 4. Zespół Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 5. Zespół Szkół w Czarżu, ul. Chełmińska 47, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 6. Zespół Szkół Ostromecko, ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 7. Szkoła Podstawowa Wałdowo Królewskie, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 9. OSP: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Wałdowo Królewskie, Gzin, Rafa 10. Świetlice wiejskie: Bolumin, Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Gzin, Janowo, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Nowy Dwór, Czemlewo, Otowice, 11. Przedszkola: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko 12. Sołectwa: Rafa, Gzin, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko, Strzyżawa, Janowo, Bolumin oraz lokalizacje wymienione w zestawieniu budynków i budowli Pozostałe lokalizacje: 1. Place zabaw - (Dąbrowa Chełmińska, Czarże, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Bolumin) 2. Zbiornik rekreacyjno-wypoczynkowy (Gzin) UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66300000-3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Numer załącznika Uwagi 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru oferty 2 Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 2 do wzoru oferty 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania Dokument ten będzie stanowićzałącznik nr 4 do oferty W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 60
· 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie wszystkich jednostek ,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I dotyczy wszystkich jednostek i obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenie NNW skazanych, Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, Ubezpieczenie NNW sołtysów, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC,NNW).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

SIWZ doc, 299 kB

Powiadom znajomego