W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETRAG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UBEZPIECZENIA MIENIA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia Przetrag nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego została wybrana oferta: a) w części I zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział w Poznaniu Pion Klienta Korporacyjnego w Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 20 C 85-810 Bydgoszcz Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca uzyskał największą liczbę punktów kryteriach oceny ofert zawartych w SIWZ tj. cena 60%; zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%. b) w części II zamówienia: Polski Związek Motorowy Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Grup Odział Regionalny w Toruniu ul. Moniuszki 11/13 87-100 Toruń Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena 100%.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

ogłoszenie

Ogłoszenie o wyborze ofert:

ogłoszenie o wyborze ofert

PLOKI DO POBRANIA:

SIWZ

ZAŁĄCZNIK DO SIWZ

 

Numer ogłoszenia: 172521 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
 
·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, mienia od kradzieży zwykłej, szyb od stłuczenia, mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, NNW strażaków, NNW skazanych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, NNW sołtysów, ubezpieczeń komunikacyjnych
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
2. Gminna Biblioteka Publiczno-Szkolna, ul. Bydgoska 19, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, Filie: Czarże, Ostromecko
3. Zespół Oświaty Samorządowej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
4. Zespół Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
5. Zespół Szkół w Czarżu, ul. Chełmińska 47, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
6. Zespół Szkół Ostromecko, ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
7. Szkoła Podstawowa Wałdowo Królewskie, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
9. OSP: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Wałdowo Królewskie, Gzin, Rafa
10. Świetlice wiejskie: Bolumin, Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Gzin, Janowo, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Nowy Dwór, Czemlewo, Otowice,
11. Przedszkola: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko
12. Sołectwa: Rafa, Gzin, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko, Strzyżawa, Janowo, Bolumin
oraz lokalizacje wymienione w zestawieniu budynków i budowli
Pozostałe lokalizacje:
1. Place zabaw - (Dąbrowa Chełmińska, Czarże, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Bolumin)
2. Zbiornik rekreacyjno-wypoczynkowy (Gzin)

UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·                  Informacja na temat wadium: nie wymagane.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.
Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Numer załącznika Uwagi
1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru oferty
2 Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 2 do wzoru oferty
3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty
4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania Dokument ten będzie stanowićzałącznik nr 4 do oferty
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
 
·                  1. Cena - 60
·                  2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie wszystkich jednostek.
 
·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I dotyczy wszystkich jednostek i obejmuje:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
Ubezpieczenie NNW skazanych,
Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych
i robót publicznych,
Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, Ubezpieczenie NNW sołtysów,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC,NNW).
·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.
·                  4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
 
o           1. Cena - 60
o           2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
 
·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
·                  4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

SIWZ doc, 298 kB

Powiadom znajomego