W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Wałdowie Królewskim dla obszaru ograniczonego: od południowego-wschodu drogą dojazdową - działkami Nr 230, 8/1 i 23/1 obręb geodezyjny Bolumin, od północnego-zachodu granicą lasu - działkami Nr 87/1LP, 88/1LP i 88/2LP obręb geodezyjny Dąbrowa Chełmińska, działkami Nr 89/1LP i 89/2 LP obręb geodezyjny Ostromecko, od południa granicą działek Nr 13/2, 17/2, 15, 20, poprzez działkę Nr 24/1, granicą działki nr 25/12, 29/1 i 29/2 obręb geodezyjny Wałdowo Król.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14.000
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego została wybrana oferta złożona przez: AWJ Wojciech Jaworski ul. Jarmużowa 3 85 - 410 Bydgoszcz Cena wybranej oferty: 60.268,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia :

ogłoszenie

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty:

ogłoszenie

Pliki do pobrania:

SIWZ

załącznik nr 5 do SIWZ

Numer ogłoszenia: 235740 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax. 052 3816-290.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Wałdowie Królewskim dla obszaru ograniczonego: od południowego-wschodu drogą dojazdową - działkami Nr 230, 8/1 i 23/1 obręb geodezyjny Bolumin, od północnego-zachodu granicą lasu - działkami Nr 87/1LP, 88/1LP i 88/2LP obręb geodezyjny Dąbrowa Chełmińska, działkami Nr 89/1LP i 89/2 LP obręb geodezyjny Ostromecko, od południa granicą działek Nr 13/2, 17/2, 15, 20, poprzez działkę Nr 24/1, granicą działki nr 25/12, 29/1 i 29/2 obręb geodezyjny Wałdowo Król..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia 1. Zamówienie dotyczy opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Wałdowie Król. 2. Powierzchnia obszaru opracowania wynosi 76,50 ha 3. Liczba mieszkańców miejscowości Wałdowo Król., Boluminek - 611 osób. 4. Teren objęty opracowaniem - wielofunkcyjny: budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne, zabudowę zagrodową, tereny usług kultury, rozrywki i innych usług, tereny leśne, linię elektroenergetyczną 400kV, wraz z komunikacją i infrastrukturą techniczną 5. Przyjęto skalę 1:1 000 dla rysunku planu. CPV: 71410000-5 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) wykaz zamówień dotyczących usług zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) przez Wykonawcę - w ciągu ostatnich trzech lat liczonych do dnia złożenia oferty, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonywania i odbiorców, w tym zestawienie dokumentujące opracowanie co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. d) wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów głównego projektanta planu, zgodnie ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 
 

 
Dąbrowa Chełmińska, 21.10.2008 r.                                                       WÓJT
 
                                                                                                  ZBIGNIEW ŁUCZAK
 
 
 

Załączniki

SIWZ doc, 266 kB

Powiadom znajomego