W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska rejon ul. Słonecznej i Ptasiej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.4.2011
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: Zakład instalacyjny gaz., c.o., wod-kan. Stanisław Drąg ul. Warmińskiego 15/7 85-054 Bydgoszcz Cena wybranej oferty: 146 900,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena. W dniu 28-02-2011 roku Zakład Instalacyjny Gaz. Co. Wod-Kan, Stanisław Drąg, ul. Warmińskiego 15/7, 85-054 Bydgoszcz dostarczył informację o odstąpieniu od podpisania umowy. Na podstawie z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) który stanowi, że „jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny...” w związku z art. 92 ust. 1 w/w ustawy który stanowi, że „niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru...”, informuje się, że najkorzystniejszą z pośród pozostałych ofert okazała się oferta firmy WIMAR SP. Z O.O., ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo.
PLIKI DO POBRANIA:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
SIWZ
PRZEDMIAR

Projekt organizacji ruchu na czas budowy rurociągów wod.-kan. wzdłuż drogi powiatowej 1544C i gminnyc

Aby zapoznać się z załącznikiem kanalizacja deszczowa, przebudowa sieci wodociągowej należy pobrać wszystkie 3 części a następnie uruchomić plik oznaczony jako część 1
kanalizacja deszczowa, przebudowa sieci wodociągowej - część 1
kanalizacja deszczowa, przebudowa sieci wodociągowej - część 2
kanalizacja deszczowa, przebudowa sieci wodociągowej - część 3


Aby zapoznać się z załącznikiem projekt wykonawczy należy pobrać wszystkie 3 części a następnie uruchomić plik oznaczony jako część 1
Projekt wykonawczy - część 1
Projekt wykonawczy - częśc 2
Projekt wykonawczy - część 3



Dąbrowa Chełmińska: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska rejon ul. Słonecznej i Ptasiej
Numer ogłoszenia: 40691 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska rejon ul. Słonecznej i Ptasiej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska rejon ul. Słonecznej i Ptasiej (studnie 1, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27). Zaprojektowano wykonanie kanałów sanitarnych grawitacyjnych 200 mm i przykanalików 160 mm z rur PVC klasy S o sztywności obwodowej SN 8kPa SDR 34 w zakresie studni : 1,9,10,11,12,13,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27 PVC ø 200 mm - 712m PVC ø 160 mm - 276,5m Na uszczelnienia połączeń kielichowych należy zastosować uszczelki wskazane przez producenta rur, w zależności od systemu uszczelniającego, wykonane z elastomeru odpornego na silnie utleniające związki chemiczne, oleje roślinne i zwierzęce. Studnie kanalizacyjne na sieci sanitarnej Uzbrojenie kanałów sanitarnych w ulicach stanowią studnie z kręgów żelbetowych, z betonu B-40 o średnicach 1200mm i 1000mm, z dnem betonowym monolitycznym, w zależności od potrzeby połączeniowe lub przelotowe. Elementy denne studni z uszczelkami przystosowanymi dla rur PVC, zależnie od potrzeby wyposażonymi w uszczelki wg normy PN-EN 19-17, AT/2001-02-1150. W nielicznych przypadkach, w punktach węzłowych, wypadających w niewielkiej odległości od studni 1200mm zaprojektowano, zgodnie z warunkami technicznymi studzienki PCW 600mm. Studnie będą przykryte pokrywami przejazdowymi typ PP z żelbetowymi pierścieniami odciążającymi. Wszystkie studnie należy wyposażyć w stopnie złazowe oraz we włazy kanałowe z żeliwa sferoidalnego 600 mm klasy D (obciążenie próbne 400 kN), zgodnie z PN-EN 124/2000. Włazy muszą być wyposażone we wkładkę amortyzacyjną i posiadać zabezpieczenie (zamek lub blokadę) przed kradzieżą. W studniach należy wyprofilować kinety z betonu kl. B-40 w dostosowaniu do średnic kanałów wlotowych. Studzienki włączeniowe na posesjach zaprojektowano bądź z kręgów o średnicy 1000 i 1200mm bądź z PVC ø 315 mm. Studzienki włączeniowe przejazdowe (z pierścieniem odciążającym, płytą przejazdową i włazem klasy D) przewidziano wykonywać jedynie w przypadku lokalizacji we wjazdach, w pozostałych przypadkach należy stosować włazy typu lekkiego. W miejscach zbliżeń studni deszczowych do sanitarnych, gdzie brak miejsca na zastosowanie pierścieni odciążających, należy zastosować studnie z dnem monolitycznym i pokrywą typu ciężkiego. Kanalizację należy włączyć do tłoczni ścieków. Z uwagi na planowane kolejne etapy budowy kanalizacji sanitarnej, studnie połączeniowe należy wykonać łącznie ze wszystkimi wejściami i wyjściami wraz z przejściami szczelnymi. Przyszłościowe doloty i wyloty należy zakorkować. CPV 45111000-8, 45231100-6 Wszystkie materiały i urządzenia budowlane wyszczególnione w projekcie budowlanym zostały przyjęte do obliczeń i mogą być zastąpione innymi, lecz nie o gorszych parametrach. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.11.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oświadczenie III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) zmian wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy - na skutek zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zmian stron umowy -następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 5) terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności: a) wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, b) działania siły wyższej, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, d) wystąpienia robót dodatkowych, 6) zmian dotyczących zatrudnienia podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, 7) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. 8) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego); 9) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. 10) wystąpienie nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat (I piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dąbrowa Chełmińska, 04.02.2011 r.

 WÓJT
RADOSŁAW CIECHACKI

Załączniki

SIWZ pdf, 213 kB

Powiadom znajomego