W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup używanego autobusu do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.7.2011
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: Flota Lincoln Andrzej Kucia ul. Bolesława Chrobrego 15 74-505 Mieszkowice Cena wybranej oferty: 107 010,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o odrzuceniu ofert
SIWZ

Dąbrowa Chełmińska: Zakup używanego autobusu do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska
Numer ogłoszenia: 84668 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego autobusu do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa używanego autobusu do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska. Przedstawiany w ofercie autobus musi spełniać nw wymogi: Przebieg Do 750 000 kmstan licznika wskazuje faktyczny przebieg pojazdu (wszelkie ingerencje mechaniczne lub elektroniczne w mechanizm zliczania przejechany kilometrów dyskwalifikują ofertę); Rok produkcji nie starszy niż 1998r. Ilość miejsc siedzących minimum 45+1 - maksimum 57+1 Ogumienie, koła bezdętkowe + koło zapasowe Materiały eksploatacyjne,stan techniczny · autobus musi być sprawny technicznie, aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub przygotowany do rejestracji;· autobus musi posiadać aktualny, ważny przegląd techniczny;· autobus nie może być uszkodzony i powypadkowy; · rama i kratownica pojazdu bez pęknięć, ubytków i wyraźnych śladów korozji, bez śladów spawania;· brak wycieków płynów eksploatacyjnych;· wszystkie podzespoły i elementy wyposażenia muszą być sprawne; Silnik Wysokoprężny, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, moc minimalna 280 KM , spełniający minimum normę EURO 2, Silnik umieszczony w tylnej części autobusu, Skrzynia biegów Mechaniczna - manualna Układ kierowniczy ze wspomaganiem Hamulce · hydrauliczno- pneumatyczny z systemem ABS i ASR; Nadwozie · oblachowanie zewnętrzne autobusu bez wgnieceń, załamań, pęknięć i ubytków;· lakier w stanie dobrym, bez wyraźnych odprysków;zarysowań i śladów korozji;· szyby bez uszkodzeń i rozszczelnień; · autobus bezwypadkowy;· kufry bagażowe;· 2 drzwi ( drzwi przednie sterowane pneumatycznie + drzwi tylne); Instalacja elektryczna · tachograf z aktualną legalizacją;· obrotomierz;· radio i nagłośnienie;· ogranicznik prędkości; Układ ogrzewania i wentylacji · minimum dwa uchylne wywietrzniki dachowe;· urządzenie na olej napędowy do ogrzewania wnętrza pojazdu, pracujące niezależnie od silnika i znajdujące się w komorze silnika;· klimatyzacja pasażerska; Przedział pasażerski i kabina kierowcy · podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, · siedzenia pasażerskie tapicerowane, tapicerka wnętrza i siedzeń w stanie dobrym, bez wyraźnych uszkodzeń i trwałych zabrudzeń,· półki bagażowe wewnętrzne nad siedzeniami;· kabina kierowcy typu otwartego;· fotel kierowcy tapicerowany, pneumatyczny;· pasy bezpieczeństwa; Wymiary · Długość min (m) 10,50 - max (m) 12,50 m· wysokość max (m) 3,50 Pozostałe warunki do spełnienia przez dostawcę: 1. Oferowany autobus musi spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 lutego 2003r. (Dz. U. Nr 32 poz.262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 2. Oferowany autobus nie może być autobusem typu łamanego. 3. Oferowany autobus nie może być pojazdem z trwale naniesionymi napisami jak również reklamami. 4. Oferowany autobus nie może posiadać w wyposażeniu toalety, przedziału sypialnego i barku. 5. Oferowany autobus musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. 6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty dostawca na swój koszt dostarczy autobus do siedziby Zamawiającego. 7. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty w celu weryfikacji oferty co do zgodności z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie mógł powołać własnego rzeczoznawcę do oceny jego parametrów i stanu technicznego. Wizja odbędzie się w siedzibie dostawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie również prawo przed wybraniem najkorzystniejszej oferty w celu weryfikacji oferty co do zgodności z przedmiotem zamówienia sprawdzić stan techniczny i estetyczny pojazdu w autoryzowanej stacji kontroli pojazdów wskazanej przez Zamawiającego. Badanie odbędzie się na koszt Zamawiającego, lecz autobus na koszt Dostawcy musi być przetransportowany na wybrana stację niezwłocznie po wezwaniu Zamawiającego. 9. Nie spełnienie choćby jednego z określonych wymogów bądź warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. CPV 34121000-1 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.7.2011. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 12 (u Pana Mariusza Bulińskiego) do dnia 29-04-2011 r. do godz. 10:00. 6. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

SIWZ pdf, 190 kB

Powiadom znajomego