W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.12.2013
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: Remondis Bydgoszcz Sp. z o.o. ul. Inwalidów 45 85-749 Bydgoszcz Cena wybranej oferty: 1 499 072,40 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.
Pliki do pobrania:
SIWZ
Wyjaśnienia do SIWZ
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dąbrowa Chełmińska: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych Gminy Dąbrowa Chełmińska
Numer ogłoszenia: 182288 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych Gminy Dąbrowa Chełmińska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych Gminy Dąbrowa Chełmińska Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w obszarze Gminy Dąbrowa Chełmińska, dalej zwaną Gminą. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór z w/w nieruchomości i zagospodarowanie: zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach, odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub workach obejmujących: szkło, papier, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, opakowania wielomateriałowe, z zastrzeżeniem, że wymienione odpady mogą być zbierane w jednym worku/pojemniku,odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone z nieruchomości które nie posiadają kompostownika, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii oraz przeterminowanych leków( ze wskazanych przez zamawiającego obiektów użyteczności publicznej). Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania powstających na nieruchomościach zamieszkałych odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych, opon, chemikaliów i pozostałych frakcji odpadów nie wymienionych powyżej. Realizując zagospodarowanie odebranych z nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów biodegradowalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu bydgoskiego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2012-2017z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018- 2023. selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17, z zastrzeżeniem, że jeśli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych we wszystkich warunkach atmosferycznych. Dojazd do punktów wywozowych odpadów będzie po drogach asfaltowych, drogach gruntowych utwardzonych, oraz drogach gruntowych nieutwardzonych. Zamawiający informuje, że na terenie Gminy istnieją lokalizacje trudno dostępne oraz na terenach zalewowych. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki/worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Dąbrowa Chełmińska, zwanym dalej Regulaminem oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Jeśli wykonawca zdecyduje się na worki do selektywnej zbiórki odpadów to każdy z nich musi mieć pojemność 120 l. niezależnie od frakcji odpadów. Powyższe jest kosztem Wykonawcy i musi być wkalkulowane w ogólną cenę oferty. Ewentualne zniszczenia pojemników Wykonawcy nie będą pokrywane przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Wykonawca powinien przewidzieć odpowiednią ilość pojemników, które mogą ulec zniszczeniu z winy użytkownika i wkalkulować to w cenę oferty przetargowej. UWAGA Jeśli na danej nieruchomości zdeklarowano selektywny system zbiórki odpadów, mimo to wykonawca prócz worków/pojemników do tej zbiórki musi dostarczyć również na nieruchomość pojemnik służący do zbiórki odpadów zmieszanych. Ilość pojemników odpowiada zapotrzebowaniu zgłoszonemu Zamawiającemu przez Właścicieli nieruchomości i wynosi: do zmieszanych odpadów: pojemników o pojemności 120 l -2005 szt. (zamawiający informuje, że ilość pojemników może ulec zwiększeniu, ostatecznie będzie wynikała z wykazu punktów odbioru) pojemników o pojemności 240 l - 60 szt. pojemników 1100 l - 7 szt. do zbiórki selektywnej: na szkło - 1466 worków o pojemności 120l dostarczanych co 8 tygodni /1466 pojemników o pojemności 120l na papier, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, opakowania wielomateriałowe - 1466 worków o pojemności 120l dostarczanych raz w miesiącu/1466 pojemników o pojemności 120l odpady biodegradowalne w tym zielone - 431 worków o pojemności 120l dostarczanych co dwa tygodnie/431 pojemników o pojemności 120l. 3 pojemniki dostosować wielkością do liczby osób zamieszkałych w danych posesjach. Ilość osób w poszczególnych posesjach: ul. Bazowa 43, Dąbrowa Chełmińska - 54 os. ul. Bazowa 39, Dąbrowa Chełmińska i ul. Bazowa 37, Dąbrowa Chełmińska - 171 os. ul. Rydygiera 1, Dąbrowa Chełmińska - 14 os. Dane dodatkowe: Ilość mieszkańców Gminy na dzień 31-12-2012 - 7 810 osób. Ilość nieruchomości jednorodzinnych - 2068 Ilość nieruchomości wielorodzinnych- 4 Ilość nieruchomości zdeklarowanych do zmieszanego systemu odpadów - 2068 Ilość nieruchomości zdeklarowanych do segregowanego systemu odpadów - 1466 Ilość nieruchomości zdeklarowanych do braku kompostownika na odpady biodegradowalne na nieruchomości - 431 UWAGA Jeśli okaże się na etapie realizacji umowy, że wskazana ilość pojemników/worków jest niewystarczająca aby zabezpieczyć pojemniki/worki na każdej nieruchomości objętej systemem zbiórki odpadów na terenie Gminy Wykonawca mimo to będzie zobowiązany do zabezpieczenia odpowiedniej ilości worków/pojemników tak aby każda nieruchomość objęte systemem zbiórki odpadów miała pojemniki/worki w odpowiedniej ilości i pojemności. Wykonawca wyposaża nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej lub Zagrodowej, oraz wielorodzinnej w worki/pojemniki o pojemnościach przyjętych w regulaminie stosownie do liczby osób zamieszkujących dana nieruchomość, przeznaczone do zbiórki selektywnej. Worki/pojemniki muszą: być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, o grubości co najmniej 60 mikronów (dotyczy worków), zawierać trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy, być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów: 3 frakcje. Oznaczenie może być realizowane przez zróżnicowanie kolorystyczne worków/pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów lub/i podanie nazwy frakcji. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do obiektów użyteczności publicznej pojemniki na zużyte baterie i przeterminowane leki i na wezwanie zamawiającego odebrać je w przeciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Lista obiektów łącznie z adresami zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy, lecz nie później niż do 14 czerwca 2013 r. tak aby Wykonawca dostarczył odpowiednie pojemniki do dnia 28 czerwca 2013 roku we wskazane miejsca. Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany skalkulować powyższą usługę w ogólnej cenie oferty. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany do prowadzenia mobilnego Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dalej MPSZOK) na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska. MPSZOK ma funkcjonować jeden dzień w tygodniu, w sobotę w godzinach od 11:00 do 16:00. Jeśli sobota będzie świętem to należy uruchomić MPSZOK w najbliższy dzień roboczy poprzedzający planowy dzień uruchomienia MPSZOK. Zamawiający wskaże konkretne miejsce na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska, w miejscowości Dąbrowa Chełmińska w którym MPSZOK będzie uruchamiany, przy uwzględnieniu m . in. miejsca potrzebnego do jego uruchomienia. MPSZOK musi dawać możliwość oddania posegregowanych odpadów w podziale na frakcje: szkło, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone, popiół. MPSZOK musi być o odpowiedniej pojemności aby dawał możliwość odbioru posegregowanych odpadów od mieszkańców z całej gminy w nieograniczonej ilości. W przypadku, gdy odpady w danym dniu nie pomieściłyby się w kontenerach, Wykonawca ma obowiązek zorganizowania niezwłocznie dodatkowych kontenerów celem przetransportowania poszczególnych frakcji do odpowiednich instalacji na swój koszt. MPSZOK musi być wyposażony w worki na odpady segregowane w podziale na wszystkie frakcje, aby pracownik Wykonawcy mógł je wydawać w razie oddania worka przez mieszkańca z posegregowanymi odpadami do MPSZOK. MPSZOK musi dawać możliwość oddania przez mieszkańców żarówek oraz świetlówek w nieograniczonej ilości, a Wykonawca musi mieć przewidziany do tego pojemnik. Na usługę prowadzenia MPSZOK składa się jego uruchamianie w określone powyżej dni wraz z obsługą, transportem odpadów oraz oddaniem odpadów do odpowiednich instalacji. Wykonawca ma obowiązek po zamknięciu MPSZOK w danym dniu uprzątnięcia terenu udostępnionego przez Zamawiającego. MPSZOK musi być odpowiednio oznakowany na koszt Wykonawcy w sposób widoczny i czytelny. Na kontenerach muszą znajdować się informację o wykonawcy oraz o frakcji odpadów, które można do danego kontenera oddać. Kontener musi być odpowiednio przystosowany, aby bezproblemowo można było oddać odpady. Wykonawca ma obowiązek przyjąć tylko odpady z gospodarstw domowych. Pracownik Wykonawcy ma obowiązek pobieżnej kontroli odpadów i ma prawo odmowy przyjęcia w przypadku stwierdzenia, iż odpady są źle posegregowane, lub nie nadają się do segregacji. Wykonawca ma obowiązek składania comiesięcznego sprawozdania do Zamawiającego o ilości odebranych odpadów poszczególnych frakcji, łącznie z dokumentami potwierdzającymi fakt oddania odpadów do odpowiednich instalacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dnia tygodnia w którym będzie otwarty MPSZOK. O tym fakcie poinformuje Wykonawcę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Również ma to zastosowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w którym MPSZOK ma być otwarty. Wynagrodzenie wykonawcy za prowadzenie MPSZOK musi zostać w kalkulowane w ogólna cenę oferty przetargowej. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.12.2013. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 11 (u Pana Mariusza Bulińskiego) 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21-05-2013 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany wysokości stawek opłaty za korzystanie ze środowiska z tytułu składowania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska, c) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jego obliczania określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. wskazanym w § 7 ust. 1 Umowy. Zmiany przepisów prawa wychodzące poza zakres opisany w zdaniu pierwszym, w szczególności zmiany tytułów aktów normatywnych opisanych w § 4 ust. 1 lit. a), nie stanowią podstawy do zmiany postanowień Umowy. d) dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy nie skutkującej zmianą zakresu przedmiotu zamówienia ani wysokości wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

SIWZ doc, 404 kB

Powiadom znajomego