W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.3.2014
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: Bitum&Bruk Sp. z o.o. Nowy Dwór 59/1 86-070 Dąbrowa Chełmińska Cena wybranej oferty: 43 500,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena. W dniu 31-03-2014 roku Bitum&Bruk Sp. z o.o., Nowy Dwór 59/1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska dostarczył informację o odstąpieniu od podpisania umowy. Na podstawie z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) który stanowi, że „jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny...” w związku z art. 92 ust. 1 w/w ustawy który stanowi, że „niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru...”, informuje się, że najkorzystniejszą z pośród pozostałych ofert okazała się oferta firmy Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „DROBUD” Sp. J., ul. Głowackiego 20, 87-140 Chełmża. Wybrana oferta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „DROBUD” Sp. J. ul. Głowackiego 20 87-140 Chełmża Cena wybranej oferty – 53 939,50 zł brutto; punktacja – 80,65 Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.
Pliki do pobrania:
SIWZ
mapa poglądowa
SST
SST
Wyjaśnienia do SIWZ
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dąbrowa Chełmińska: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
Numer ogłoszenia: 46723 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska. CPV 45.23.31.42-6 Zakres realizacji zadania - odcinki wg wykazu na mapie obejmujące: - drogi powiatowe, - drogi gminne. Szacowana całkowita wielkość powierzchni: ok. 2000 m2 Przewidywane powierzchnie dla poszczególnych technologii: è emulsja i grysy: ES - spękania i rakowiny gr. do 1 cm = ok. 500 m2 (na wezwanie) EG1 - ubytki o głębokości do 3 cm = ok. 500 m2 EG2 - ubytki o głębokości powyżej 3 cm = ok. 100 m2 è M1 - masa mineralno-asfaltowa bez cięcia: ubytki o głębokości powyżej 3 cm = ok. 100 m2 è M2 - masa mineralno-asfaltowa z cięciem: ubytki o głębokości powyżej 3 cm = ok. 150 m2 è PU - powierzchniowe utrwalenie 1-warstwowe: o ul. Wyzwolenia w Dąbrowie Chełmińskiej = ok. 650 m2 UWAGA: Dokładny obmiar robót wykona przed rozpoczęciem prac wyłoniony w przetargu Wykonawca pod nadzorem Zamawiającego. Ostateczny zakres robót w wybranych technologiach ustalony zostanie protokolarnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowych przesunięć pomiędzy poszczególnymi rodzajami technologii w zależności od ostatecznego obmiaru oraz prawo do niewykorzystania wszystkich podanych technologii. Dobór technologii uzależniony będzie od ostatecznych wyników szczegółowego obmiaru robót. W każdym przypadku w celu prawidłowego wykonania obmiaru a następnie remontu na odcinkach dróg mocno zabrudzonych, zasypanych, gdzie niewidoczne są w pełni potencjalne ubytki na całej powierzchni jezdni należy wykonać mechaniczne oczyszczenie do całkowitego odsłonięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej. Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie prac: Po przekazaniu placu budowy Wykonawcy, będzie on zobowiązany dokonać obmiaru robót przy współpracy z Zamawiającym oraz zaznaczyć ubytki, które będą się kwalifikowały do remontu. Przy dokonywaniu obmiaru Wykonawca musi się kierować zasadą, że obmiarowi podlegają tylko i wyłącznie ubytki a nie spękania, które będą niezależnie wskazane przez Zamawiającego (realizacja na wezwanie). Zamawiający ostatecznie zdecyduje, które ubytki wskazane przez Wykonawcę w obmiarze zostaną zakwalifikowane do remontu. W przypadku panowania zbyt niskiej temperatury powietrza w celu umożliwienia dotrzymania terminu zakończenia robót Zamawiający dopuszcza wykonanie wszystkich prac mimo niekorzystnych warunków. W przypadku wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zakończenie robót w terminie dopuszcza się zmianę terminu umownego. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychSzacowana całkowita wielkość powierzchni: ok. 1700 m2 Przewidywane powierzchnie dla poszczególnych technologii: PU - powierzchniowe utrwalenie 1-warstwowe: droga gminna Czemlewo-Gzin = ok. 1700 m2 UWAGA: Dokładny obmiar robót pod nadzorem Zamawiającego wykona przed rozpoczęciem prac wyłoniony w przetargu Wykonawca. Ostateczny zakres ustalony zostanie protokolarnie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) zmian stron umowy -następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 3) terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności: a) wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, b) działania siły wyższej, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, d) z przyczyn zależnych od Zamawiającego np. roboty zostały zawieszone przez Zamawiającego, 6) zmian dotyczących zatrudnienia podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, 7) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

SST pdf, 271 kB
SST pdf, 370 kB
SIWZ doc, 234 kB

Powiadom znajomego