W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Prowadzenie zajęć w projekcie „Gimnazjalista na szóstkę"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.4.2014
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Z 81 części postępowania zostali wybrani wykonawcy w 80 częściach, w części 47 postępowanie przetargowe zostało unieważnione gdyż nie wpłynęła żadna oferta. Szczegółowe informacje o rozstrzygnięciach w poszczególnych częściach postępowania zamieszczone jest w pliku opublikowanym poniżej.
Pliki do pobrania:
siwz
Zmiana siwz
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT, WYKLUCZENIU WYKONAWCY, ODRZUCENIU OFERT, ORAZ UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA, W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dąbrowa Chełmińska: Prowadzenie zajęć w projekcie Gimnazjalista na szóstkę
Numer ogłoszenia: 58939 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć w projekcie Gimnazjalista na szóstkę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie nr WND-POKL.09.01.02-04-104/13 Gimnazjalista na szóstkę, współfinansowanym ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, w następujących szkołach: - Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej działającym przy Zespole Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, - Gimnazjum w Ostromecku działającym przy Zespole Szkół w Ostromecku, ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, - Gimnazjum w Czarżu działającym przy Zespole Szkół w Czarżu, ul. Chełmińska 47, 86-070 Dąbrowa Chełmińska Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część 1 - prowadzenie zajęć z matematyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I,II,III) - łącznie 48 godzin, Część 2 - prowadzenie zajęć z fizyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I,II,III) - łącznie 48 godzin, Część 3 - prowadzenie zajęć z chemii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I,II,III) - łącznie 48 godzin, Część 4 - prowadzenie zajęć z geografii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I,II,III - łącznie 48 godzin, Część 5 - prowadzenie zajęć z biologii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I,II,III grupa) - łącznie 48 godzin, Część 6 - prowadzenie zajęć z matematyki w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 16 godzin, Część 7 - prowadzenie zajęć z fizyki w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 16 godzin, Część 8 - prowadzenie zajęć z chemii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 16 godzin, Część 9 - prowadzenie zajęć z geografii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 16 godzin, Część 10 - prowadzenie zajęć z biologii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 16 godzin, Część 11 - prowadzenie zajęć z matematyki w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 16 godzin, Część 12 - prowadzenie zajęć z fizyki w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 16 godzin, Część 13 - prowadzenie zajęć z chemii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 16 godzin, Część 14 - prowadzenie zajęć z geografii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 16 godzin, Część 15 - prowadzenie zajęć z biologii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 16 godzin, Część 16 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I) - 80 godzin, Część 17 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa II) - 80 godzin, Część 18 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa III) - 80 godzin, Część 19 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa IV) - 80 godzin, Część 20 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa V) - 80 godzin, Część 21 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa VI) - 80 godzin, Część 22 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Ostromecku (grupa I) - 80 godzin, Część 23 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Ostromecku (grupa II) - 80 godzin, Część 24 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Czarżu (grupa I) - 80 godzin, Część 25 - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Gimnazjum w Czarżu (grupa II) - 80 godzin, Część 26 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa I) - 80 godzin, Część 27 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa II) - 80 godzin, Część 28 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa III) - 80 godzin, Część 29 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa IV) - 80 godzin, Część 30 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa V) - 80 godzin, Część 31 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (grupa VI) - 80 godzin, Część 32 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Ostromecku (grupa I) - 80 godzin, Część 33 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Ostromecku (grupa II) - 80 godzin, Część 34 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Czarżu (grupa I) - 80 godzin, Część 35 - prowadzenie zajęć z ICT w Gimnazjum w Czarżu (grupa II) - 80 godzin, Część 36 - prowadzenie zajęć z zakresu ekologii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 10 godzin, Część 37 - prowadzenie zajęć z zakresu ekologii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 5 godzin, Część 38 - prowadzenie zajęć z zakresu ekologii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 5 godzin, Część 39 - prowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 20 godzin, Część 40 - prowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 10 godzin, Część 41 - prowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 10 godzin, Część 42 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 14 godzin, Część 43 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z geografii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 8 godzin, Część 44 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 8 godzin, Część 45 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 8 godzin, Część 46 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 16 godzin, Część 47 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 10 godzin, Część 48 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z biologii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 8 godzin, Część 49 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z historii i WOS w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej (I i II grupa) - łącznie 8 godzin, Część 50 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Gimnazjum Ostromecku (I grupa) - 7 godzin, Część 51 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z geografii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 4 godzin, Część 52 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 4 godzin, Część 53 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 4 godzin, Część 54 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 8 godzin, Część 55 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 5 godzin, Część 56 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z biologii w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 4 godzin, Część 57 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z historii i WOS w Gimnazjum w Ostromecku (I grupa) - 4 godzin, Część 58 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 7 godzin, Część 59 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z geografii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 4 godzin, Część 60 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 4 godzin, Część 61 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 4 godzin, Część 62 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 8 godzin, Część 63 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 5 godzin, Część 64 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z biologii w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 4 godzin, Część 65 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z historii i WOS w Gimnazjum w Czarżu (I grupa) - 4 godzin, Część 66 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z matematyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 67 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka polskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 68 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z historii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 69 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 70 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z matematyki w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 71- prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka polskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 72 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z historii w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 73 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Dąbrowie Chełmińskiej ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 74 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z matematyki w Gimnazjum w Ostromecku ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 75- prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka polskiego w Gimnazjum w Ostromecku ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 76 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z historii w Gimnazjum w Ostromecku ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 77 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Ostromecku ( dla 2 dzieci) - łącznie 20 godzin, Część 78 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z matematyki w Gimnazjum w Czarżu ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 79 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka polskiego w Gimnazjum w Czarżu ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 80 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z historii w Gimnazjum w Czarżu ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Część 81 - prowadzenie indywidualnych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z języka angielskiego w Gimnazjum w Czarżu ( dla 3 dzieci) - łącznie 30 godzin, Celem prowadzonych zajęć jest: - dla części od 1 do 35 - rozwój u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, języka angielskiego oraz ICT, - dla części od 36 do 41 - podniesienie u uczniów świadomości ekologicznej oraz kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości, - dla części od 42 do 65 - wyrównanie dysproporcji edukacyjnych wśród uczniów poprzez realizację zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, (zajęcia będą przeprowadzane wyłącznie z uczniami klas III Gimnazjów, mających głównie na celu przygotowanie do końcowych egzaminów gimnazjalnych), - dla części od 66 do 81 - wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych poprzez dostosowanie oferty dydaktycznej do ich potrzeb. Źródła weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźnika oraz częstotliwość pomiaru/Narzędzia diagnostyczne: - dla części od 1 do 35 - prowadzenie na bieżąco dzienników zajęć, sprawdzian wiedzy przed i po zakończeniu, - dla części od 36 do 41 - listy obecności, sprawdzian wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, - dla części od 42 do 65 - dzienniki zajęć na bieżąco, sprawdzian wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, - dla części od 66 do 81 - dziennik zajęć na bieżąco, opinie pedagogów i wychowawców po zakończeniu zajęć. Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w danej szkole i dostosowany do odbywających się planowych zajęć lekcyjnych. Ustalony harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczniów od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00. Wykonawca musi mieć na uwadze, że zajęcia mogą być prowadzone jednocześnie w kilku szkołach i kilku grupach. Wykonawca musi uwzględnić, iż musi być dyspozycyjny w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca musi również wziąć pod uwagę, że harmonogram prowadzenia zajęć może się zmieniać w trakcie realizacji umowy, kiedy tylko zajdzie taka konieczność, a Wykonawca będzie się musiał do niego dostosować. Na potrzeby zajęć udostępnione zostaną sale dydaktyczne wraz z wyposażeniem w w/w placówkach szkolnych. Wykonawcy w realizacji zamówienia winni wykazać się wiedzą, kwalifikacjami, doświadczeniem niezbędnym do prowadzenia zajęć określonym w SIWZ. Wykonawca realizując zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa zawartych: Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002 r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz. U., Nr 15, poz. 142), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. 2007r., Nr 83 poz. 562), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2002r., Nr 51, poz. 458), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. z 2009r., Nr 89, poz. 730), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników. Zajęcia będą odbywały się w roku szkolnym 2013/2014 oraz w 2014/2015. Prowadzenie zajęć rozpocznie się od miesiąca kwietnia 2014 a zakończy w miesiącu czerwcu 2015 roku. Konkretne terminy prowadzenia zająć, oraz ilość godzin w danym roku szkolnym zostaną ustalone po podpisaniu umowy z Wykonawcą. W miesiącu lipcu i sierpniu nie przewiduje się prowadzenia zajęć lekcyjnych. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 81.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 1 osobą, która spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1207). Wymagania dotyczące kwalifikacji osoby muszą być bezpośrednio powiązane z funkcją jaką ta osoba ma pełnić w zamówieniu, tj. potwierdzać posiadanie przez nią uprawnień koniecznych do prowadzenia zajęć określonych w przedmiocie zamówienia dla danej CZĘŚCI. Dla części od 66 do 81 dodatkowo nauczyciel musi mieć kwalifikacje specjalistyczne oligofrenopedagoga lub surdopedagoga. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną CZĘŚĆ, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, wykaże się osobami spełniającymi w/w warunek udziału w postępowaniu, oddzielnie dla każdej CZĘŚCI. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty - wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a w szczególności: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej, d) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji projektu; e) w przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, na osoby posiadające kwalifikacje nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może być dokonana, w przypadku: a) zmiany terminów realizacji zamówienia zgodnie ze zmianami w umowie o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu realizacji przedmiotowego projektu, b) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, d) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska,pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska,sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie nr WND-POKL.09.01.02-04-104/13 Gimnazjalista na szóstkę, współfinansowanym ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Załączniki

siwz doc, 445 kB

Powiadom znajomego