przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Roboty drogowe z użyciem tłucznia betonowego 2019 roku |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 271.1.2019 |
Zamawiający | Gmina Dąbrowa Chełmińska |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżwej 30000 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA BIP
Ogłoszenie nr 508109-N-2019 z dnia 2019-01-29 r.
Gmina Dąbrowa Chełmińska: Roboty drogowe z użyciem tłucznia betonowego w 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Nazwa projektu lub
programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność
ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową
integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy
wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, krajowy
numer identyfikacyjny 9235064200000, ul. ul. Bydgoska 21 ,
86070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie,
państwo
Polska, tel. 052 3816-005, e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl,
faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp
do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są
ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp
do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):
Nie
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemne złożenie oferty w sposób opisany
szczegółowo w SIWZ, w sekretariacie Urzędu Gminy Dąbrowa
Chełmińska
Adres:
ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa
Chełmińska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z
narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są
ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i
bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe z użyciem tłucznia
betonowego w 2019 roku
Numer referencyjny: 271.1.2019
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia są: Roboty drogowe z
użyciem tłucznia betonowego w 2019 roku. UWAGA: • zamówienie
obejmuje roboty drogowe w ramach zadań remontowo-modernizacyjnych na
drogach gminnych i powiatowych, • podstawową jednostką
rozliczeniową przewidywanych robót drogowych jest 1 Mg tłucznia
betonowego, przy czym każda pozycja określona tą jednostką
obejmuje komplet usługi remontowo-modernizacyjnej, tj. wszystkie
elementy towarzyszące niezbędne do wykonania określonego rodzaju
robót drogowych według opisu, • wszystkie pozycje zawierają 100%
wszelkich kosztów materiałowych według rodzaju robót oraz
wszelkich kosztów pośrednich, • zakres ilościowy podany w
poszczególnych pozycjach może ulegać zmianom w miarę bieżących
potrzeb poprzez dokonywanie przesunięć środków finansowych
pomiędzy poszczególnymi pozycjami, • zastrzega się możliwość
zrealizowania mniejszego zakresu robót od przewidywanego. Na
Wykonawcy spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia oraz
oznakowania miejsca w którym będą wykonywane określone prace.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w określone miejsce
zamówiony materiał i sprzęt (w zależności od rodzaju
zamówienia), na każde wezwanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego,
który będzie o nich zawiadamiać
e –mailem lub faxem w
formie zamówień jednostkowych z co najmniej 3-dniowym
wyprzedzeniem/7-dniowym wyprzedzeniem (zależnie od deklaracji
Wykonawcy w ofercie), z podaniem osoby odbierającej, lokalizacji,
terminu rozpoczęcia prac i ilości zamawianego tłucznia
betonowego/betonowo - ceglanego z rozgarnięciem (lub bez). Wykonawca
musi dysponować następującym sprzętem: - spycharko-koparka lub
koparko-ładowarka. Niedopuszczalne jest zastosowanie do rozgarnięcie
sprzętu ciężkiego typu „Fadroma”. KOD CPV: 14.21.22.00 - 2
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich
kosztów związanych z realizacją zamówienia.
II.5) Główny
kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
137000,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Nie
Określenie przedmiotu,
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania
oceny spełnienia tego warunku- nie określa się minimalnych
standardów, spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie
złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja
finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku- nie określa się
minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie zweryfikowane
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku- nie określa się
minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie zweryfikowane
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art.
24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie wzywał o oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.3 Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie będzie
wzywał o oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia okoliczności
o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1 Pzp
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie będzie wzywał o
oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia okoliczności o
których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniona " Karta przewodnia oferty- formularz ofertowy", stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat
wadium
1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców
wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące
złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia
oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku
następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z
tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 Nr 109, poz. 1158 z
późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000
0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.1.2019. WADIUM
WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM
SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM
ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie
Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 10 (u Pana Mariusza
Bulińskiego). 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia
06-02-2019 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium
powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie
zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty
zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim
Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust.
4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 9. Zamawiający ponownie zażąda wniesienia wadium
przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt
1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia
wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że
zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek
bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta
przewodnia oferty – formularz ofertowy.
IV.1.3) Przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy
podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga
się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza
się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu :
(przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna
liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria :
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin płatności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje
na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które
muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany w umowie: 1. Zamawiający zastrzega, że wartość
rzeczywistych potrzeb może być mniejsza i w takim przypadku
Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia prawne i
finansowe. 2. Zmiany umowy w stosunku do treści oferty są
dopuszczalne również w sytuacji, gdy zmiany nie są istotne lub są
korzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia
umowy wymagają uprzedniej akceptacji stron i formy pisemnego aneksu,
pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do
tego przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji
o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-02-06, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać
powody:
Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: