Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest realizowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 - EFRR, Osi priorytetowej
3. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, 3.5. Efektywność energetyczna i
gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT. Poddziałanie 3.5.1. Efektywność
energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska,
krajowy numer identyfikacyjny 92350642000000, ul. ul.
Bydgoska 21 , 86-070 Dąbrowa Chełmińska,
woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 3816-005,
e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożyć pisemnie w zamkniętej kopercie zgodnie z opisem SIWZ
Adres:
ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa
termomodernizacja budynku zespołu szkół w miejscowości Wałdowo Królewskie
Numer referencyjny: 271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 811564,65
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie
warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie
warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w
postaci wykonania co najmniej dwóch zamówień, polegających na
budowie/przebudowie/rozbudowie/nadbudowie/remoncie budynku, o wartości
pojedynczej roboty nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto. Przedmiotowe
zamówienie powinno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalnościach: - budowlanej, pełniącej jednocześnie obowiązki
kierownika budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych– kierownik robót branży elektrycznej w
zakresie budowy urządzeń elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych– kierownik robót branży sanitarnej. Wyżej wymienione osoby
powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (dalej uPb, tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), oraz
aktami wykonawczymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych
dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach, na
zasadach określnych w art. 12a uPb.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podanie, ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami o których mowa, są referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany
wraz z wezwaniem do jego złożenia, b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie
przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) -
III.6)
Karta przewodnia ofert - formularz ofertowy. Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – należy
złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20
000,00 zł. (słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy
wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej
lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie
z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.
zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej
Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy
271.6.2020. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED
TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO
5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
tak samo jak ofertę. Opis złożenia oferty 6. Wadium należy wnieść w terminie do
dnia 11-05-2020 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna
zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na
pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium:
1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2)
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 9. Zamawiający ponownie zażąda wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie
złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw
lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w
pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w
Karcie przewodniej oferty – formularz ofertowy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu
wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące
okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści
zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania
umowy, 2) zmian wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3)
zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy - na skutek zaakceptowanej przez
Zamawiającego zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zmian
stron umowy -następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 5) terminu
wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w
szczególności: a) wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na
wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na
jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, b) działania siły
wyższej, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo
zachowania należytej staranności, d) wystąpienia robót dodatkowych, e) z
przyczyn zależnych od Zamawiającego np. roboty zostały zawieszone przez
Zamawiającego, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ uwarunkowań atmosferycznych
w czasie realizacji robót, który po składaniu ofert musi być normalnie brany
pod uwagę (wyjątek stanowią długotrwale występujące niesprzyjające warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych np. ze względu na
zastosowaną technologię w dokumentacji projektowej). 6) zmian dotyczących
zatrudnienia podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę
osobiście, 7) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w
przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. 8)
wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego); 9)
wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez
Wykonawcę np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. 10)
wystąpienie nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i
hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy nie ustalonych w oparciu o
dokonane badania geologiczne. 11) Konieczność wykonania dodatkowych badań,
ekspertyz, analiz itp., 12) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń
organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, 13) Zmiana inspektora nadzoru,
kierownika budowy, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 14) Zmiany
konieczne, które są niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia robót i
jednocześnie są korzystne dla Zamawiającego i których nie można było
przewidzieć w chwili podpisania umowy, a na które Wykonawca wyrazi zgodę, 15)
Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub
nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 16) Konieczność wykonania robót
zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których
wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania
założonego efektu użytkowego, 17) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą
pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, 18) Likwidacja lub
rozwiązanie firmy Wykonawcy, 19) zmiana sposobu rozliczania Zamawiającego z
Wykonawcą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-05-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: