XXXVII.333 2017
jakiego organu | Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | uchwalenia budżetu gminy Dąbrowa Chełmińska na rok 2018 |
na podstawie | art. 18 ust.2 pkt 4, pkt 9 lit. c, d, i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875, poz. 2232) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 242 ust. 1, art. 243 ust. 1, art. 258, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2077) |
status uchwały | obowiązująca |
1. dochody bieżące w kwocie 33 399 469,00 zł,
2. dochody majątkowe w kwocie 6 637 526,15 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 1.
1) wydatki bieżące w wysokości 32 743 089,15 zł w tym:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 14 984 342,08 zł,2) wydatki majątkowe w wysokości 8 273 960,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 3, z tego:
b) dotacje w wysokości 1 519 220,00 zł,
c) wydatki na obsługę długu w wysokości 230 000,00 zł;
a) dotacje w wysokości 70 000,00 zł.2.2. Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 7 361 257,52 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 4.
1. rezerwa ogólna w wysokości 41 018,00 zł,
2. rezerwa celowa w wysokości 87 638,00 zł na realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
1. zaciągniętej pożyczki w WFOŚ i GW w kwocie 980 054,00 zł.
6.2. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w wysokości 500,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 8.
6.3. Ustala się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w wysokości 23 200,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 9.
1. dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w wysokości 1 277 043,00 zł, w tym:
a) dotacje celowe w kwocie 412 843,00 zł,
b) dotacje podmiotowe w kwocie 864 200,00 zł,
1. pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
2. finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 980 054,00 zł.
1. zaciągania kredytów i pożyczek na:
a) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
b) sfinansowanie planowego deficytu budżetu w kwocie 980 054,00 zł,
a) przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu, w zakresie wydatków bieżących łącznie z wydatkami na uposażenia i wynagrodzenia za stosunku pracy,
b) zmianach w planie wydatków inwestycyjnych w ramach jednego działu pomiędzy zadaniami z wyłączeniem wprowadzania nowych zadań i odstąpienia od zadań zaplanowanych,
4. udzielania pożyczek w roku budżetowym do łącznej kwoty 50 000,00 zł.
Objaśnienia
Dochody budżetu - kliknij, aby pobrać
Wydatki budżetu - kliknij, aby pobrać
wydatki majątkowe - kliknij, aby pobrać
wydatki na programy i projekty -kliknij, aby pobrać
Przychody i rozchody budżetu - kliknij, aby pobrać
Plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej - Dochody
Plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej - Wydatki
Plan dochodów i wydatków - zadania zlecone: administracja rządowa
Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
dotacje celowe dla jednostek nie należących do sektora finansów publicznych
Ochrona środowiska
Fundusz sołecki - kliknij, aby pobrać
Dochody i wydatki GPPiRPA