W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

XL.382.2022

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie zmian w budżecie gminy Dąbrowa Chełmińska na 2022 rok
na podstawie art. 211, 212, 214, 215, 222, 235-237, 239, 242 ust.1, 243 ust. 1, 258, 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, 1535, 1773, 1236, 1535, 1927, 1981 i 2270) oraz art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. c, d, i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia poz. 1222
§ 1.  W uchwale Nr XXXVIII.361.2021 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia  22 grudnia  2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dąbrowa Chełmińska na 2022 rok zmienionej Uchwałą Nr XXXIX.374.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia  19 stycznia 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:
 
1) § 1. Otrzymuje brzmienie:
„§ 1. Dochody budżetu na 2022 rok w wysokości 46 493 472,50  zł zwiększa się o kwotę       382 277,22 zł. Dochody budżetu po zmianach wynoszą 46 875 749,72 zł, z tego:
1. Dochody bieżące w kwocie  40 366 287,05 zł
2. Dochody majątkowe w kwocie 6 509 462,67 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1.”.
 
2) § 2. Otrzymuje brzmienie:
„§ 2.1. Wydatki budżetu na 2022 rok w wysokości 48 139 479,87 zł  zwiększa się  o kwotę       644 982,78 zł. Wydatki budżetu po zmianach wynoszą 48 784 462,65 zł, zgodnie
z załącznikiem Nr 2, z tego:
1) wydatki bieżące w wysokości 40 127 801,41 zł, w tym:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 19 837 422,79 zł,
b) dotacje w wysokości 2 061 211,37 zł,                                                   
c) wydatki na obsługę długu w wysokości 230 000,00 zł;
2)  wydatki majątkowe w wysokości 8 656 661,24 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 3, z tego:
 a) dotacje w wysokości 32 000,00 zł.
2. Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących
z Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 2 178 882,47 zł, zgodnie
z załącznikiem Nr 4.”.
 
3) § 4. Otrzymuje brzmienie:
„§ 4. Deficyt budżetu w kwocie 1 908 712,93 zł, który zostanie pokryty przychodami  pochodzącymi z:
1. Zaciągniętych kredytów bankowych w kwocie 1 297 962,00 zł,
2. Przychody jednostek samorządu terytorialnego z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach w kwocie 210 913,00 zł.
3. Przychody jednostek samorządu terytorialnego z wynikających z rozliczenia środków określonych w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy i dotacji na realizację programu, projektu lub zadania finansowanego z udziałem tych środków w kwocie 39 058,93 zł.
4. Wolne środki, o których mowa w art. 217 ust.2 pkt 6 ustawy w kwocie 360 779,00 zł.”.
 
4) § 5. Otrzymuje brzmienie:
„§ 5. Określa się łączną kwotę przychodów budżetu w wysokości 2 849 593,93 zł oraz łączną kwotę rozchodów budżetu w wysokości 940 881,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.”.
 
5) § 6. Otrzymuje brzmienie:
 „§ 6.1. Określa się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 6 409 311,82 zł, zgodnie z załącznikiem          Nr 6.
 2. Określa się wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej  i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 6 409 311,82 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 7.
3. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w wysokości 500,00 zł, zgodnie                       z załącznikiem Nr 8.
 4. Ustala się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w wysokości  33 500,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 9.”.
 
6) § 7. Otrzymuje brzmienie:
§ 7. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu gminy  w wysokości 2 102 018,52 zł, z tego:
1.   Dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w wysokości 1 663 146,52 zł, w tym:
      1) dotacje celowe w kwocie 703 146,52 zł,
      2) dotacje podmiotowe w kwocie 960 000,00 zł,
2. Dotacje dla jednostek nienależących do sektora finansów publicznych w wysokości 438 872,00 zł, w tym:
      1) dotacje celowe w kwocie 406 100,00 zł,
       2) dotacje podmiotowe w kwocie 32 772,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 10.”.
 
7) § 9. Otrzymuje brzmienie:
„§ 9. Ustala się plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w wysokości 513 599,69 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 12.”.
 
8) § 10. Otrzymuje brzmienie:
„§ 10. Ustala się dochody w kwocie 136 000,00 zł ogółem, w tym: 110 000,00 zł – wpływy z opłat za zezwolenia  na sprzedaż napojów alkoholowych i 26 000,00 zł – wpływy z części opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym oraz wydatki w kwocie 136 000,00 zł ogółem, w tym: 126 000,00 zł - realizacja zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i 10 000,00 zł  - realizacja zadań związanych ze zwalczaniem narkomanii, zgodnie z załącznikiem Nr 13.”.
 
9) § 13. Otrzymuje brzmienie:
„§ 13. Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie          2 797 962,00  zł, w tym:
1.  Na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
2. Na finansowanie  planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 297 962,00 zł.”.
 
10) § 14. Otrzymuje brzmienie:
„§ 14. Upoważnia się Wójta Gminy do:
1. Zaciągania kredytów i pożyczek na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
2)  finansowanie  planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 297 962,00 zł.
2. Dokonywania zmian w budżecie polegających na:
    1) przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu,   w zakresie wydatków bieżących łącznie z wydatkami na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
    2) zmianach w planie wydatków inwestycyjnych w ramach jednego działu pomiędzy zadaniami z wyłączeniem wprowadzania nowych zadań i odstąpienia od zadań zaplanowanych,
3) dokonywania zmian w planie dochodów i wydatków związanych ze:
a) zmianą kwot lub uzyskaniem płatności przekazywanych z budżetu środków europejskich, o ile zmiany te nie pogorszą wyniku budżetu,
b) zmianami w realizacji przedsięwzięcia finansowanego z udziałem środków europejskich albo środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 3, o ile zmiany te nie pogorszą wyniku budżetu,
c) zwrotem płatności otrzymanych z budżetu środków europejskich.
3. Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
4. Do przekazywania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych JST do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.”.
 
    §  2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dąbrowa Chełmińska.
 
     § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i  podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego.
 
   
 
Uzasadnienie do Uchwały Nr XL.382.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska  z dnia 2 marca 2022 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2022 rok
Zwiększa się dochody i  wydatki oraz dokonuje się przeniesienia wydatków między działami, rozdziałami i paragrafami w sposób następujący:
 
DOCHODY
010-01095 § 0770 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 47 715,45 zł (sprzedaż działki przeznaczonej na cele rolnicze)
400-40002  § 0970 (Dostarczanie wody):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 170,46 zł (rekompensata kosztów odzyskiwania należności za wodę)
 
600-60004 (Lokalny transport zbiorowy):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 3 455,68 zł ogółem, w tym:
§ 0620  (opłata za zezwolenie) 60,00 zł
§ 0940 (wpływy z rozliczeń z lat ubiegłych) 246,44 zł
§ 0950 (wpływy z tytułu kar i odszkodowań wynikających z umów) 300,00 zł
§ 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji) 2 849,24 zł
 
600-60016  (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 39 029,30 ogółem, w tym:
§ 0950 (wpływy z tytułu kar i odszkodowań) 1 029,30 zł
§ 6257 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 38 000,00 zł
 
700-70005 § 0770 (Gospodarka gruntami i nieruchomościami):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 12 284,55 zł (sprzedaż gruntu)
 
700-70007 § 0920 (Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 100,00 zł (pozostałe odsetki)
 
750-75011 § 2010 (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 400,00 zł zgodnie z decyzją Wojewody           Nr WFB.I.3120.1.1.2022 z dnia 16 lutego 2022 r.
 
750-75023 § 0750 (Administracja publiczna):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 2 225,00 zł (najem boiska)
 
754-75412 § 0950 (Ochotnicze Straże Pożarne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 000,00 zł (odszkodowanie z TU za uszkodzony płot)
 
756-75615 (Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 32 372,13 zł ogółem, w tym:
§ 0310 (podatek od nieruchomości) 30 000,00 zł
§ 0500 (podatek od czynności cywilnoprawnych) 2 372,13 zł
 
756-75616 § 0310 (Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 90 000,00 zł (podatek od nieruchomości)
 
756-75618 (Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 100,00 zł ogółem, w tym:
§ 0690 (wpływy z różnych opłat) 1 000,00 zł
§ 0920 (pozostałe odsetki) 100,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 26 000,00 zł § 0270 (wpływy z części opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym)
 
756-75619 § 0270 (Wpływy z różnych rozliczeń):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 26 000,00 zł (wpływy z części opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym)
 
758-75801 § 2920 (Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 27 645,00 zł zgodnie z pismem Ministra Finansów Nr ST3.4751.4.2022.1g z dnia 25 lutego 2022 r. z przeznaczeniem na dodatkowe zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 35 993,00 zł zgodnie z pismem Ministra Finansów Nr ST3.4750.1.2022
 
758-75814 (Różne rozliczenia finansowe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 11 700,00 zł § 0920 (pozostałe odsetki)
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 140 000,00 zł § 0940 (wpływy z rozliczeń z lat ubiegłych)
 
851-85195 § 2180 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 800,00 zł (§ 2180 środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na finansowanie i dofinansowanie realizacji zadań związanych  z przeciwdziałaniem COVID -19)
 
852-85215 § 2010 (Dodatki mieszkaniowe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 104,82 zł zgodnie z decyzją Wojewody  Nr WFB.I.3120.3.3.2022 z dnia 24 stycznia 2022 r.
 
852-85216 § 0940 (Zasiłki stałe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 700,00 zł (zwroty zasiłków za lata ubiegłe)
 
852-85219 § 2030 (Ośrodki Pomocy Społecznej):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 5 300,00 zł zgodnie z decyzją Wojewody           Nr WFB.I.3120.1.1.2022 z dnia 16 lutego 2022 r.
 
852-85295 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 48 960,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 r. (§ 2170)
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 1 658,28 zł (projekt z ROPS w Toruniu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka” § 2057)
 
900-90005 § 0947 (Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 150 000,00 zł (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych)
 
900-90015 § 0940 (Oświetlenie ulic, placów i dróg):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 6,01 zł (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych)
 
921-92109 (Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 77 459,78 zł ogółem, w tym:
§ 0947 (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych) 11 012,46 zł
§ 0949 (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych) 42 009,92 zł
§ 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji oraz płatności) 24 437,40 zł
 
921-92116 (Biblioteki):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 5 400,32 zł § 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji oraz płatności)
 
 
WYDATKI
010-01043 § 6059 (Infrastruktura wodociągowa wsi):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 500,00 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej  i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska”
 
600-60014 § 6050 (Drogi publiczne powiatowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 30 000,00 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa ścieżki rowerowej w pasie drogi powiatowej w miejscowości Boluminek i Bolumin”
 
600-60016 (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 455 800,00 zł ogółem, w tym:
§ 4270 (zakup usług remontowych) 127 000,00 zł, w tym FS Gzin – 1 600,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 15 800,00 zł              
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa części drogi gminnej Nr 050504C  w miejscowości Czarże i Borki) 25 000,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa dróg na os. Pod Gruszą  w miejscowości Ostromecko”) 150 000,00 zł
§ 6057 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 38 000,00 zł
§ 6059 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 100 000,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 79 400,00 zł ogółem, w tym:
§ 4300 (zakup usług pozostałych) – FS Gzin 1 600,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja części ul. Sosnowej w miejscowości Gzin”) 60 000,00 zł
§ 6060 „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem” 17 800,00 zł
 
700-70005 (Gospodarka gruntami i nieruchomościami):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 000,00 zł  § 4300 (usługa rozbiórki budynku przy ul. Targowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 20 000,00 zł § 4390 (zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz opinii)
 
750-75011 (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 3 946,00 zł ogółem, w tym:
§ 4010 (wynagrodzenia osobowe) 1 400,00 zł
§ 4040 (dodatkowe wynagrodzenie roczne) 2 546,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 2 546,00 zł (§ 4010 wynagrodzenie osobowe)
 
750-75023  (Urzędy Gmin):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 22 025,00 zł ogółem, w tym:
§ 4170 (wynagrodzenia bezosobowe) 2 225,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów z przeznaczeniem na remont pawilonu w miejscowości Wałdowo Królewskie) 12 000,00 zł
§ 4300 (przegląd dźwigu znajdującego się w budynku w miejscowości Czarże) 5 000,00 zł
§ 4430 (rejestracja i ubezpieczenie ciągnika rolniczego) 2 800,00 zł
 
750-75075 § 4300 (Promocja jednostek samorządu terytorialnego):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 2 849,24 zł (zakup usług pozostałych)
 
754-75412 § 4270 (Ochotnicze Straże Pożarne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 000,00 zł (zakup usług remontowych)
 
801-80101 (Szkoły podstawowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 105 995,00 zł ogółem, w tym:
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 3 919,43 zł
§ 4120 (składki na FP) 559,19 zł
§ 4217 (zakup materiałów i wyposażenia) 2 828,70 zł
§ 4219 (zakup materiałów i wyposażenia) 171,30 zł
§ 4240 (zakup środków dydaktycznych i książek) 75 350,00 zł, w tym 2 000,00 zł dla Zespołu Szkół w Czarżu z przeznaczeniem na zakup książek – biblioteka szkolna)
§ 4710 (wpłaty na PPK) 342,37 zł
§ 4790 (wynagrodzenia osobowe nauczycieli) 22 824,01 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 38 993,00 zł ogółem, w tym:
§ 4307 (zakup usług pozostałych) 2 828,70 zł
§ 4309 (zakup usług pozostałych) 171,30 zł
§ 4790 (wynagrodzenie osobowe nauczycieli) 35 993,00 zł
 
801-80146 (Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 41 300,00 zł ogółem, w tym:
§ 4410 (podróże służbowe krajowe) 3 500,00 zł
§ 4700 (szkolenia) 37 800,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 41 300,00 zł (§ 4300 zakup usług pozostałych)
 
851-85195 § 4010 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 800,00 zł (wynagrodzenia osobowe)
 
852-85215 (Dodatki mieszkaniowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 104,82 zł ogółem, w tym:
§ 3110 (świadczenia społeczne) 102,76 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 2,06 zł
 
852-85216 § 2910 (Zasiłki stałe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 700,00 zł (zwroty dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem)
 
852-85219 § 4010 (Ośrodki Pomocy Społecznej):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 300,00 zł (wynagrodzenia osobowe)
 
852-85295 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 48 960,00 zł ogółem, w tym:
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 6 922,00 zł
§ 4120 (składki na FP) 878,00 zł
§ 4170 (wynagrodzenia bezosobowe) 40 200,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 760,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 200,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 1 658,28 zł (§ 4307 zakup usług pozostałych)
 
855-85501 (Świadczenia wychowawcze):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 17 369,00 zł (§ 3110 świadczenia społeczne)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 17 369,00 zł ogółem, w tym:
§ 4010 (wynagrodzenia osobowe) 9 288,00 zł
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 1 594,00 zł
§ 4120 (składki na FP) 223,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 1 487,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 4 500,00 zł
§ 4710 (wpłaty na PPK) 277,00 zł
 
855-85516 § 2310 (System opieki nad dziećmi do lat 3):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 000,00 zł (dotacja celowa)
 
900-90001 § 4300 (Gospodarka ściekowa i ochrona wód):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 50 000,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
900-90015 (Oświetlenie ulic, placów i dróg):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 48 600,00 zł ogółem, w tym:
§ 4270 (zakup usług remontowych) 4 600,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska”) 44 000,00 zł.
 
Zmian w budżecie dokonano na podstawie otrzymanych decyzji, pism, złożonych wniosków oraz planowanego wykonania

ZAŁĄCZNIKI
 

Załączniki

Powiadom znajomego