W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

XLV.418.2022

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi Słończ Nr 2.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r., poz. 559, poz. 1005 i poz. 1079) oraz art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022r., poz. 503) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia poz. 3684
Rozdział 1
Przepisy ogólne
 
                §1.1. Po stwierdzeniu iż nie zostały naruszone  ustalenia  Studium uwarunkowań i      kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dąbrowa Chełmińska uchwalonego      uchwałą nr XXX.256.2017 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska  z dnia 25 maja 2017r.,          uchwala się miejscowy plan  zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi Słończ Nr 2   zwany dalej planem, w granicach określonych uchwałą nr XXXII.299.2021  Rady Gminy     Dąbrowa Chełmińska z dnia 23 czerwca 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia         miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi Słończ Nr 2.
       2.   Załącznikami do uchwały są:
1) załącznik nr 1  zawierający rysunek planu w skali 1:1000 z wyrysem ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
2)załącznik nr 2  zawierający rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag złożonych do projektu  planu;
3)załącznik nr 3 zawierający rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań
własnych gminy oraz zasadach ich finansowania;
4)załącznik nr 4 zawierający dane przestrzenne.
 
       §2. 1. Uchwała ustanawia obowiązujące na obszarze objętym planem miejscowym przepisy prawa miejscowego dotyczące przeznaczenia i sposobu zagospodarowania oraz określa niezbędne nakazy, zakazy oraz dopuszczenia i ograni
           2. Pojęcia i określenia użyte w ustaleniach  planu, a nie zdefiniowane powyżej       należy rozumieć zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
 
      § 3. Na rysunku planu obowiązującymi ustaleniami są następujące oznaczenia             graficzne:
1) granica obszaru objętego planem miejscowym;
2) linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
3) symbole terenów.

Rozdział 2
                                                      Ustalenia  planu
 
       § 4.1. Przeznaczenie terenu: teren górniczy oznaczony na rysunku planu symbolem PG.
 
        2.  Zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego:
  1) elementy zagospodarowania przestrzennego wymagające ochrony nie występują;
  2) na terenie górniczym dopuszcza się:
          a) wewnętrzną komunikację drogową,
          b) obiekty i urządzenia infrastruktury technicznej,
          c) funkcję biurowo-socjalną.
         3. Zasady ochrony  środowiska,   przyrody i krajobrazu oraz zasady kształtowania krajobrazu:
1 dopuszczalne poziomy natężenia pola elektrycznego, pola magnetycznego oraz wartość  poziomu hałasu – zgodnie z przepisami odrębnymi;
2) projektowane użytkowanie i zagospodarowanie terenu nie może stanowić źródła zanieczyszczenia dla środowiska wodno-gruntowego;
3) przy realizacji ustaleń planu należy uwzględnić wymogi dotyczące ochrony gatunkowej roślin i zwierząt, zgodnie z przepisami odrębnymi;
4) dopuszcza się wydobycie piasku i żwiru nie przekraczające 20 tys. m3 rocznie;
5) obowiązuje zakaz zmiany stosunków wodnych terenów sąsiednich, położonych w kierunku południowym od obszaru objętego planem (w obniżeniu);
6) dopuszcza się wykorzystanie zgromadzonego nakładu i warstwy próchniczej do rekultywacji wyrobiska po zakończeniu eksploatacji;
7) w procesie eksploatacji i rekultywacji obowiązuje zakaz  składowania, magazynowania odpadów;
8) po zakończeniu funkcjonowania zakładu górniczego obowiązuje przywrócenie rzeźby terenu do stanu pierwotnego (do pierwotnych rzędnych terenu) – sprzed rozpoczęcia eksploatacji złoża tj. zagwarantowanie odtworzenia pierwotnej rzeźby terenu (jego rzędnych, układu nachyleń przebiegu naturalnych granic rzeźby) w ramach rekultywacji wyrobiska poeksploatacyjnego.
 
      4. Zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków, w tym krajobrazów kulturowych, oraz dóbr kultury współczesnej: nie występuje potrzeba określenia.
 
      5.  Wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych: nie  występuje potrzeba określenia.
 
      6. Zasady kształtowania zabudowy oraz wskaźniki zagospodarowania terenu,         maksymalna i minimalna intensywność zabudowy jako wskaźnik powierzchni całkowitej zabudowy w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, minimalny udział procentowy powierzchni biologicznie czynnej w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, maksymalna wysokość zabudowy, minimalna liczba miejsc do parkowania, w tym miejsca przeznaczone na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową i sposób ich realizacji oraz linie zabudowy i gabaryty obiektów:   
         1) dopuszcza się:
a) lokalizację zabudowy typu kontenerowego o funkcji socjalnej, biurowej lub gospodarczej związanej z funkcją terenu o maksymalnej wysokości 6,0m,
b)realizację budowli oraz infrastruktury technicznej związanej z eksploatacją górniczą o maksymalnej wysokości 30m,
c) komunikację wewnętrzną, w tym plac manewrowo-postojowy o nawierzchni             nieutwardzonej lub utwardzonej tymczasowo;

2) obowiązuje pozostawienie minimum dwóch miejsc postojowych.
    7. Granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów  podlegających ochronie,  na podstawie odrębnych przepisów,   terenów górniczych,  a także obszarów szczególnego zagrożenia powodzią,   obszarów osuwania się mas ziemnych, krajobrazów priorytetowych określonych w audycie krajobrazowym oraz w planach zagospodarowania przestrzennego województwa:
1) obszar objęty planem miejscowym w całości położony jest w Nadwiślańskim Parku Krajobrazowym, obowiązują przepisy odrębne;
2) teren górniczy – określony niniejszą uchwałą;
3) obszary szczególnego zagrożenia powodzią oraz obszary osuwania się mas ziemnych nie występują;
4) audyt krajobrazowy nie został sporządzony.
 
8.  Szczegółowe zasady i warunki  scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym: nie wymaga ustalenia.
 
9. Szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich  użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy:
1) teren objęty eksploatacją wymaga oznakowania i zabezpieczenia zgodnie z przepisami odrębnymi;
2) skarpy, wyrobiska i zwałowiska zabezpieczyć przed osuwaniem, zachowując odpowiedni kąt nachylenia, zgodny z projektem zagospodarowania złoża;
3)przed rozpoczęciem eksploatacji oraz w trakcie eksploatacji złoża należy spełnić wymogi przepisów odrębnych;
4) złoże należy eksploatować metodą odkrywkową;
5) dopuszcza się realizację zwałowisk mas ziemnych i skalnych związanych z odkrywkowym wydobyciem kopalin;
6) w przypadku zdejmowania nakładu zlegającego nad złożem, należy pozostawić półki ochronne i utrzymywać piętra o wysokości nieprzekraczającej 15,0m;
7) obowiązuje nakaz rekultywacji terenów poeksploatacyjnych;
8) dopuszcza się prowadzenie sukcesywnej rekultywacji.
 
    10. Zasady modernizacji, rozbudowy i budowy komunikacji: obsługa komunikacyjna obszaru objętego planem miejscowym z drogi wewnętrznej.

    11. Zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów infrastruktury technicznej:
1) zaopatrzenie w wodę  z gminnej sieci wodociągowej;
2) odprowadzenie ścieków sanitarnych do bezodpływowego osadnika; dopuszcza się przenośną toaletę czasowo opróżnianą z zachowaniem przepisów odrębnych;
3) odprowadzenie wód opadowych  do gruntu zgodnie z przepisami odrębnymi;
4) zaopatrzenie w energię elektryczną przewiduje się z  istniejących i projektowanych linii energetycznych; dopuszcza się indywidualne źródło energii elektrycznej (np. generator prądu);
5) zaopatrzenie w energię cieplną ze źródeł indywidualnych ekologicznych;
6) gospodarka odpadami stałymi: zgodnie z przepisami odrębnymi.
 
    12. Sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów: nie występuje potrzeba określenia.
 
    13. Stawka   procentowa   służąca   naliczeniu jednorazowej   opłaty od wzrostu         wartości nieruchomości: 30%.
 
  §5.1. Przeznaczenie terenu: teren komunikacji – droga wewnętrzna oznaczony na rysunku     planu symbolem KDW.
 
     2.  Zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego:  elementy zagospodarowania przestrzennego wymagające ochrony nie występują.
 
    3. Zasady ochrony  środowiska, przyrody i krajobrazu oraz zasady kształtowania krajobrazu: nie wymaga ustalenia.
 
    4. Zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków, w tym krajobrazów kulturowych,  oraz dóbr kultury współczesnej: nie występuje potrzeba określenia.
 
    5.  Wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych: nie  występuje potrzeba określenia.
 
      6. Zasady kształtowania zabudowy oraz wskaźniki zagospodarowania terenu,         maksymalna i minimalna intensywność zabudowy jako wskaźnik powierzchni całkowitej zabudowy w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, minimalny udział procentowy powierzchni biologicznie czynnej w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, maksymalna wysokość zabudowy, minimalna liczba miejsc do parkowania, w tym miejsca przeznaczone na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową i sposób ich realizacji oraz linie zabudowy i gabaryty obiektów : nie wymaga ustalenia.

      7. Granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów  podlegających ochronie,  na podstawie odrębnych przepisów, terenów górniczych,  a także obszarów szczególnego zagrożenia powodzią,   obszarów osuwania się mas ziemnych, krajobrazów priorytetowych określonych w audycie krajobrazowym oraz w planach zagospodarowania przestrzennego województwa:
1) obszar objęty planem miejscowym w całości położony jest w Nadwiślańskim Parku Krajobrazowym, obowiązują przepisy odrębne;
2) teren górniczy, obszary szczególnego zagrożenia powodzią oraz obszary osuwania się mas ziemnych nie występują;
3) audyt krajobrazowy nie został sporządzony.
 
    8.  Szczegółowe zasady i warunki  scalania i podziału nieruchomości objęty planem miejscowym: nie występuje potrzeba określenia.
 
    9. Szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich  użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy: nie wymaga ustalenia.
  
   10. Zasady modernizacji, rozbudowy i budowy komunikacji: droga wewnętrzna o szerokości w liniach rozgraniczających 8m.
 
   11. Zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów infrastruktury technicznej:  nie wymaga ustalenia.
 
    12. Sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania
 terenów: nie wymaga ustalenia.
 
   13. Stawka   procentowa   służąca   naliczeniu jednorazowej   opłaty od wzrostu
  wartości nieruchomości: 30%.                                                                                                                    Rozdział 3
                                                                                                                                                  Przepisy końcowe
                                   
  §6. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dąbrowa Chełmińska.
 
  §7. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku
                                    Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
       
  
 
UZASADNIENIE
DO UCHWAŁY NR XLV.418.2022
RADY GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia 29 czerwca 2022 r.
 
w sprawie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi  Słończ Nr 2.
 
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi Słończ Nr 2, gmina Dąbrowa Chełmińska  został opracowany zgodnie z uchwałą nr XXXII.299.2021 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 23 czerwca 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi Słończ Nr 2.
Wymieniona uchwała rozpoczęła tryb formalno-prawny  planu określony w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022r. poz. 503).
I. Sposób realizacji wymogów wynikających z art.1 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
1) wymagania ładu przestrzennego, w tym urbanistyki i architektury oraz walory architektoniczne i krajobrazowe – uwzględniono poprzez ustalenie zasad ochrony i kształtowania ładu przestrzennego i parametrów oraz wskaźników zabudowy i zagospodarowania terenu.
2) wymagania:
a) ochrony środowiska, w tym gospodarowania wodami – uwzględniono poprzez ustalenie zasad ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego. Tereny wód nie występują. Uwzględniono położenie terenu w Nadwiślańskim Parku Krajobrazowym,
b) ochrony gruntów rolnych i leśnych – zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1161ze zm.) tereny uzyskały zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych  na cele nieleśne,
3) wymagania ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej – nie wymaga ustalenia;
4) wymagania ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa ludzi i mienia, a także potrzeby osób niepełnosprawnych – nie wymaga ustalenia;
5) walory ekonomiczne przestrzeni – uwzględniono poprzez ustalenie zasad ochrony i kształtowania ładu przestrzennego, zasad ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego, zasad kształtowania zabudowy;
6) prawo własności – zgodnie z art. 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503) każdy ma prawo, w granicach określonych ustawą, do zagospodarowania terenu, do którego ma tytuł prawny, zgodnie z warunkami ustalonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, jeżeli nie narusza to chronionego prawem interesu publicznego oraz osób trzecich. Nadto, zgodnie z art. 17 pkt 9 i 11 w okresie wyłożenia do publicznego wglądu oraz nie krótszym niż 14 dni od dnia zakończenia okresu wyłożenia projektu planu osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu planu.
7) potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa – zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym projekt planu poddany został uzgodnieniom właściwych organów wojskowych, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa;
8) potrzeby interesu publicznego – w planie nie występuje potrzeba zawarcia ustaleń dotyczących kształtowania przestrzeni publicznych, uwzględniono zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
9) potrzeby w zakresie rozwoju infrastruktury technicznej, w szczególności sieci szerokopasmowych – uwzględniono poprzez ustalenie zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
10) zapewnienie udziału społeczeństwa w pracach nad miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, w tym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – na podstawie art. 17 pkt 9 w związku z art. 18 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503) zrealizowano poprzez:
a) umożliwienie składania wniosków do projektu planu miejscowego po ogłoszeniu o przystąpieniu do jego opracowania, również za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
b) projekt planu podlega wyłożeniu do publicznego wglądu, a uwagi do niego można wnosić na piśmie oraz w postaci elektronicznej.
Na podstawie art. 46 pkt 1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022r. poz. 1029) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa. Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – stosownie do przepisu art. 54 ust.3 ustawy – należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust.1 i ust.2 przywołanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Ponadto, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, zamieszcza się informacje o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, prognozie oddziaływania na środowisko ustaleń wymienionego planu oraz ekofizjografii.
c) Zachowanie jawności i przejrzystości procedur planistycznych – procedurę planu przeprowadza się zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503) wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisk (Dz.U. z 2022r. poz. 1029);
d) Potrzebę zapewnienia odpowiedniej ilości i jakości wody do celów zaopatrzenia ludności – uwzględniono poprzez ustalenie zasad obsługi w zakresie zaopatrzenia w wodę w ilości zgodnej z przepisami odrębnymi. Plan poddany został zaopiniowaniu przez gestora sieci.

II. Sposób realizacji wymogów wynikających z art. 1 ust.3. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
W toku projektowania planu  wzięto pod uwagę interes publiczny. Zgodnie z  uchwałą w sprawie sporządzenia miejscowego planu jego celem jest ustalenie zasad zagospodarowania dla kopalni piasku.
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego znajduje w pełni uzasadnienie i jest słusznym działaniem na rzecz rozwoju gminy.

III.Sposób realizacji wymogów wynikających z art. 1 ust.4. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: nie wymaga ustalenia.

IV. Zgodność z wynikami analizy, o której mowa w art. 32 ust. 1 wraz z datą uchwały Rady Gminy, o której mowa w art. 32.ust.2.
 Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Dąbrowa Chełmińska            będąca załącznikiem do uchwały Nr XLVI.415.2018 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska  z dnia 18 października 2018 r. w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrowa Chełmińska  stwierdza:
1.Aktualność całego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dąbrowa Chełmińska.
2. Stwierdza aktualność  obowiązujących na obszarze gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

V. Wpływ na finanse publiczne, w tym budżet gminy.
Zgodnie z art. 17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503) sporządzona została „Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego”. Z bilansu zawartego w „Prognozie” wynika, że uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego skutkuje dla budżetu dochodami pochodzącymi z podatku od nieruchomości.                                                        
Zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503) projekt planu poddany został opiniowaniu i uzgodnieniom przez jednostki przewidziane wymienioną ustawą. Zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022r. poz. 1029) została przeprowadzona strategiczna ocena oddziaływania na środowisko. Projekt planu wyłożony został do publicznego wglądu wraz z „Prognozą oddziaływania na środowisko”. W okresie wyłożenia żadnych uwag nie wniesiono. Procedura sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przewidziana ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym została wyczerpana.


Załącznik nr 2
do uchwały Nr XLV.418.2022
Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia 29 czerwca 2022 r.
 
w sprawie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi  Słończ Nr 2.
 
 
ROZSTRZYGNIĘCIE 
O  SPOSOBIE  ROZPATRZENIA  UWAG  ZŁOŻONYCH 
   DO  PROJEKTU  PLANU
 
 
 W trakcie wyłożenia do publicznego wglądu projektu   miejscowego planu oraz w terminie 14 dni po tym terminie żadnych uwag nie wniesiono.
 
Projekt ww. planu wyłożony był do publicznego wglądu w dniach od 4 maja 2022 r. do 3 czerwca 2022 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. Nr 2, w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek, środa i czwartek 7.30 – 15.30, wtorek 7.30 – 17.00, piątek 7.30-14.00.
W dniu 16 maja 2022 r. w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sala nr 18, odbyła się publiczna dyskusja nad przyjętymi w ww. projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. rozwiązaniami w trakcie, której sporządzono wymagany przepisami protokół.
Dnia 24 czerwca 2022 r. minął termin składania uwag do ww. projektu.
 
Nie złożono uwag do projektu przedmiotowego planu, które mogły by być podstawą do rozstrzygnięcia i ewentualnego dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu – czynności, o których mowa w art. 17, na podstawie art. 17 pkt. 12 i art. 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503).
 
        
Załącznik nr 3
do uchwały Nr XLV.418.2022
Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia 29 czerwca 2022 r.
 
w sprawie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi  Słończ Nr 2.
 
 
Rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej należących do zadań własnych gminy
oraz zasadach ich finansowania
 
       Na  terenie objętym planem miejscowym dopuszcza się inwestycje, które należą do zadań własnych gminy.
Finansowanie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy podlega przepisom ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 305 ze zm.).
 
        
Załącznik nr 4
do uchwały Nr XLV.418.2022
Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia 29 czerwca 2022 r.
 
w sprawie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części wsi  Słończ Nr 2.
 
Dane  przestrzenne o obiekcie
 
Na podstawie art. 67a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741, 784, 922 i 1873), utworzone zostały dane przestrzenne do ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postaci elektronicznej obejmujące:
1) lokalizację przestrzenną obszaru objętego aktem w postaci wektorowej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych;
2)atrybuty zawierające informacje o akcie;
3) część graficzną aktu w postaci cyfrowej reprezentacji z nadaną georeferencją w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych.
 
Link do zbioru danych przestrzennych zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska.

 
 
   
 

Załączniki

Powiadom znajomego