W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.4.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie powołania komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania.
Status obowiązujące
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2015, poz. 1515) i z art. 34 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r.- Prawo o aktach stanu cywilnego zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego.
Skład osobowy Komisji:
1) Krystyna Kalinowska - przewodnicząca;
2) Joanna Łukasik - członek;
3) Wiesława Drążyk - członek.
§ 2.
Do druków ścisłego zarachowania zalicza się:
1) druki odpisów akt stanu cywilnego;
2) druki zaświadczeń usc.
§ 3.
1. Komisja dokonuje okresowej likwidacji druków wymienionych w § 2.
2. Z przeprowadzonej likwidacji Komisja sporządza protokół, który zawiera:
1) skład Komisji;
2) wykaz zawierający informacje o rodzaju, serii i numerach wybrakowanych druków i ich liczbie.

§ 4.
1. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego.

§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego