0050.91.2016
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Gminy, jednostkach OSP i Radach Sołeckich |
Status | obowiązujące |
zarządzam co następuje:
1) drogą spisu z natury:
a) środków pieniężnych, papierów wartościowych (udziały, akcje), druków ścisłego zarachowania i depozytów w kasie Urzędu – według stanu na dzień 30 grudnia 2016r.,
b) materiałów (materiały biurowe, opał, paliwo w bakach samochodów) – według stanu na dzień 30 grudnia 2016r.,
c) środków trwałych i pozostałych środków trwałych – według stanu na dzień 30 listopada 2016r.,
2) drogą uzyskania potwierdzania salda:
a) środków pieniężnych na rachunkach bankowych, kredytów i pożyczek (w tym udzielonych) – według stanu na dzień 31 grudnia 2016r.,
b) należności z wyjątkiem spornych i wątpliwych – według stanu na dzień 30 listopada 2016r.,
3) w formie porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji realnej wartości (weryfikacja sald):
a) należności spornych i wątpliwych,
b) rozrachunków z pracownikami i rozrachunków publicznoprawnych,
c) innych niewymienionych wyżej aktywów i pasywów, w tym:
- wartości niematerialne i prawne,
- środki trwałe w budowie,
- fundusze (konto 800 i 851) według stanu na dzień 31 grudnia 2016r.
- grunty,
- środki trwałe, w tym: sieci wodociągowe i kanalizacyjne, drogi, oświetlenie itp. według stanu na dzień 30 listopada 2016r.
1) Przewodniczący Komisji - Pani Kalinowska Krystyna – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
2) Członek - Pani Kopaczewska Małgorzata – Inspektor
3) Członek - Pani Zielińska Beata – Inspektor
2. Do zespołów spisowych powołuję następujące osoby:
2. Skarbnik przekazuje Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej zestawienie różnic inwentaryzacyjnych w terminie do dnia 20 stycznia 2017r.
3. Komisja inwentaryzacyjna sporządza końcowe sprawozdanie z przebiegu i wyniku inwentaryzacji w terminie do 31 stycznia 2017r.
Postać dokumentu - skan do pobrania