0050.40.2021
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | WÓJTA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA |
---|---|
z dnia | |
temat | zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 i 1378) zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 0050.53.2013 Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7 wykreśla się pkt 5;
2) w § 23 wykreśla się ust. 6;
3) w § 23 ust. 2 po punkcie 62 dodaje się punkty:
"63) realizacja zadań z zakresu wykonywania kontroli zarządczej poprzez podejmowanie działań dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób efektywny, oszczędny, terminowy i zgodny z prawem;
64) opracowywanie projektów planów kontroli wewnętrznych;
65) sprawowanie kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem mieniem komunalnym;
66) przeprowadzanie kontroli:
a) wewnętrznych w komórkach organizacyjnych Urzędu,
b) w jednostkach organizacyjnych Gminy,
c) w podmiotach korzystających ze środków budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska;
67) przestrzeganie procedur kontroli oraz prowadzenie wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków;
68) badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym, pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych;
69) opracowywanie zaleceń, wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Wójtowi Gminy;
70) sygnalizowanie dostrzeżonych lub stwierdzonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu lub jednostek organizacyjnych Gminy;
71) sporządzanie analiz obszarów ryzyka w zakresie działania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy;
72) prowadzenie niezbędnej dokumentacji, związanej z wykonywaniem kontroli;
73) sprawdzanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych;
74) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie przeprowadzanych kontroli oraz ich wyników.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.