W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.15.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące

        Na podstawie  art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz. U. z 2021 r.,  poz. 305, 1535, 1773, 1236, 1535, 1927, 1981 i 2270)  oraz art. 30 ust. 2 pkt  4  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) przedstawiam, co następuje:  
 
       § 1. Za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2021 roku realizacja budżetu      przedstawia się następująco:
1. Dochody    plan  53 119 887,95 zł  wykonanie   55 680 444,11 zł – 104,8 %, z tego:
a) dochody bieżące   plan  49 377 973,43 zł   wykonanie   50 173 589,94 zł –  101,6 %
b) dochody  majątkowe  plan    3 741 914,52 zł   wykonanie  5 506 854,17 zł –   147,2 %.
 
2. Wydatki  plan  55 711 323,76 zł    wykonanie   51 833 853,11 zł  – 93,0 %, z tego:
a) wydatki bieżące  plan  48 295 397,10 zł   wykonanie 44 756 733,81 zł –  92,7 %
b) wydatki majątkowe  plan 7 415 926,66 zł wykonanie      7 077 119,30 zł –  95,4 %.
 
3. Na dzień 31.12.2021 r.  występuje nadwyżka w wysokości 3 846 591,00 zł.
 
4. Przychody plan  3 673 089,81  zł  wykonanie 6 283 167,52 zł
     w tym:
-  kredyty i pożyczki  plan 1 435 781,00 zł   wykonanie  1 435 781,00 zł
-  nadwyżka z lat ubiegłych   plan  356 308,64 zł   wykonanie  356 308,64 zł
-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp 
                                                                                                                                                                                                                1 155 654,81 zł    wykonanie  1 155 654,81 zł
    -  wolne środki   plan 725 345,36 zł     wykonanie 3 335 423,07 zł.
 
5. Rozchody plan  1 081 654,00 zł   wykonanie     1 081 654,00 zł
    w tym :
    - spłaty pożyczek i kredytów    plan   1 081 654,00 zł   wykonanie  1 081 654,00 zł.     
 
        § 2. Do dnia 31 grudnia 2021 roku dokonano umorzenia niepodatkowych należności budżetowych w wysokości 373,77 zł.
 
        § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.
 

Powiadom znajomego