W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.119.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez WÓJTA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia
zmieniające zarządzenie nr w sprawie zmiany zarządzenia nr 0050.103.2022 Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące
Na podstawie art. 26 ust 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 0050.82.2012 WG Dąbrowa Chełmińska z dnia 20 listopada 2012 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 0050.90.2016 Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 26 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji inwentaryzacyjnej zarządzam, co następuje:


§ 1.
W zarządzeniu nr 0050.103.2022 Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska zmienić § 1, który otrzymuje brzmienie:
 
„§ 1. Przeprowadzić inwentaryzację roczną w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska według następującego planu:
1. Drogą spisu z natury w dniu 30 grudnia 2022 roku:
a) środków pieniężnych, depozytów w kasie Urzędu Gminy,
b) druków ścisłego zarachowania,
c) materiałów i zapasów będących na stanie Urzędu Gminy podlegających rocznej inwentaryzacji (opał, pompy, wodomierze),
d) składników majątkowych będących własnością innych jednostek oddanych urzędowi w użytkowanie.
2. Drogą uzyskania potwierdzenia sald:
a) środków pieniężnych na rachunkach bankowych, kredytów i pożyczek – według stanu na
dzień 31 grudnia 2022 roku,
b) należności (z wyjątkiem spornych i wątpliwych) – według stanu na dzień 30 listopada 2022 roku.
Inwentaryzacja w drodze uzgodnienia sald dokonywana jest przez pracowników Referatu Finansów.
3. W formie porównania danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji ich realnej wartości (weryfikacja sald) według stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku:
a) należności spornych i wątpliwych,
b) rozrachunków z pracownikami i rozrachunków publicznoprawnych,
c) innych nie wymienionych wyżej aktywów i pasywów, w tym:
- gruntów,
- wartości niematerialnych i prawnych,
- środków trwałych w budowie,
- funduszy (konto 800 i 851),
d) własnych materiałów powierzonych kontrahentom.
Weryfikacji sald dokonują pracownicy Referatu Finansów z poszczególnymi pracownikami merytorycznymi. Protokół z inwentaryzacji w drodze weryfikacji sald należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Instrukcji inwentaryzacyjnej.”
 
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego