W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.32.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez WÓJTA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia
w sprawie w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące
Na podstawie  art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1634, 1692, 1747, 1079, 1768, 1725, 1964, 2414, z 2023 r. poz. 412 i 658) oraz art. 30 ust. 2 pkt  4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 i 572) przedstawiam, co następuje:  

§ 1. Za okres od początku roku do dnia 31 marca 2023 roku realizacja budżetu przedstawia się następująco:
1. Dochody  plan 53 525 111,45 zł wykonanie 15 413 180,15 zł, z tego:
a) dochody bieżące plan  46 203 429,98 zł wykonanie     15 319 428,27 zł
b) dochody  majątkowe  plan 7 321 681,47 zł wykonanie 93 751,88 zł.
 
2. Wydatki plan  59 008 876,62 zł wykonanie 12 678 741,57 zł, z tego:
a) wydatki bieżące  plan 48 141 294,01 zł wykonanie 12 606 148,12 zł
b) wydatki majątkowe  plan 10 867 582,61 zł wykonanie 72 593,45 zł.
 
3. Na dzień 31 marca 2023 r.  występuje nadwyżka w wysokości 2 734 438,58 zł.
 
4. Przychody plan  6 455 011,05  zł wykonanie 9 293 987,58 zł
     w tym:
-  kredyty i pożyczki plan 3 307 758,63 zł wykonanie   0,00 zł
-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp
plan  1 305 540,51 zł wykonanie   1 305 540,51 zł
-  wolne środki , o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 uofp
plan  1 841 711,91 zł wykonanie   7 988 447,07 zł.
 
5. Rozchody plan  971 245,88 zł wykonanie 243 145,37 zł  w tym :
    - spłaty pożyczek i kredytów      plan   971 245,88 zł      wykonanie      243 145,37 zł.     
 
§ 2. Do dnia 31 marca 2023 roku nie dokonano umorzeń niepodatkowych należności budżetowych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.

Powiadom znajomego