W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.41.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez WÓJTA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia
w sprawie powierzenia Zastępcy Wójta prowadzenia niektórych spraw Gminy
Status obowiązujące
Na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 i 572) oraz art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1634, 1692, 1725, 1747, 1768, 1964 i 2414 oraz z 2023 r. poz. 412, 658 i 803) zarządzam, co następuje:
 
    § 1. Upoważniam Mariusza Bulińskiego - Zastępcę Wójta, do podpisywania, podczas nieobecności Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska, sprawozdań finansowych i budżetowych Gminy Dąbrowa Chełmińska.
 
    § 2.  Upoważnienie dotyczy sprawozdań składanych w wersji papierowej i elektronicznej, podpisywanych przy pomocy podpisu elektronicznego.
 
    § 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska.
  
    § 4. 1. Upoważnienia udzielam na czas nieokreślony.
    2. Upoważnienie wygasa z chwilą jego cofnięcia, ustania stosunku pracy lub odwołania z funkcji Zastępcy Wójta.
 
    § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                                                                                                                                        

Powiadom znajomego