W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.108.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez WÓJTA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia
w sprawie upoważnienia pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej do prowadzenia postępowań w sprawach dodatku elektrycznego
Status obowiązujące
          Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079 i 1561), art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. z 2022 r. poz.2127) zarządzam, co następuje:
 
     § 1.  Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej, upoważniam Panią Oliwię Rudnicką - pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej, do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego, w tym do wydawania i przekazywania informacji wnioskodawcom o przyznaniu dodatku elektrycznego, z wyłączeniem wydawania decyzji administracyjnych.
 
     § 2.  1. Upoważnienie jest ważne do odwołania.
     2. Upoważnienie wygasa z dniem rozwiązania z Panią Oliwią Rudnicką stosunku pracy.   
 
     § 3.  Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej.
 
     § 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Uzasadnienie:
 
     Ustawa z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej nakłada nowe zadanie na samorządy gminne, w tym prowadzenie postępowań z zakresu wypłaty dodatku elektrycznego.
     Wniosek o wypłatę dodatku należy złożyć w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej wniosek w terminie od dnia 1 grudnia 2022 r. do dnia 1 lutego 2023 r.
Wójt, zgodnie z regulacją art. 34 ust. 2 ww. ustawy może na wniosek kierownika ośrodka pomocy społecznej upoważnić inną osobę (m.in. pracownika Ośrodka) do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego, w tym do wydawania i przekazywania informacji wnioskodawcom o przyznaniu dodatku elektrycznego.
 
 

Powiadom znajomego