W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

0050.51.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące
Na podstawie  art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1273) oraz art. 30 ust. 2 pkt  4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 i 572) przedstawiam, co następuje:   

§ 1. Za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2023 roku realizacja budżetu przedstawia się następująco: 
1. Dochody    plan  54 629 024,44 zł    wykonanie   26 250 611,63 zł, z tego:
a) dochody bieżące plan  47 159 342,97 zł  wykonanie 25 922 337,90 zł
b) dochody  majątkowe  plan    7 469 681,47 zł  wykonanie  328 273,73 zł.
 
2. Wydatki    plan  60 922 789,61 zł    wykonanie   23 999 540,54 zł, z tego:
a) wydatki bieżące  plan  49 169 207,00 zł  wykonanie  23 756 902,77 zł
b) wydatki majątkowe  plan 11 753 582,61 zł  wykonanie 242 637,77 zł.
 
3. Na dzień 30 czerwca 2023 r.  występuje nadwyżka w wysokości 2 251 071,09 zł.
 
4. Przychody plan  7 265 011,05  zł wykonanie 9 641 358,21 zł
     w tym:
-  kredyty i pożyczki plan 3 307 758,63 zł wykonanie   347 370,63 zł
-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp plan 1 305 540,51 zł wykonanie   1 305 540,51 zł
-  wolne środki , o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 uofp plan  2 651 711,91 zł wykonanie   7 988 447,07 zł.
 
5. Rozchody plan  971 245,88 zł wykonanie  485 245,54 zł
    w tym :
- spłaty pożyczek i kredytów      plan   971 245,88 zł      wykonanie      485 245,54 zł.     
 
§ 2. Do dnia 30 czerwca 2023 roku dokonano rozłożenia na raty niepodatkowej należności budżetowej w wysokości 9 325,80 zł.
Nie dokonano umorzenia niepodatkowych należności budżetowych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie
Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.
 

Powiadom znajomego