W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.76.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Organizacja rajdu rowerowego”
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688) oraz na podstawie art. 18a ust. 1 pkt. 1, ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) zarządza się, co następuje:

   § 1. Unieważnia się ogłoszony dnia 19 września 2023 roku otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. „Organizacja rajdu rowerowego”.

   § 2. Unieważnienie, o którym mowa w § 1 następuje z uwagi na fakt niezłożenia żadnej oferty w przedmiotowym otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego.

   § 3. Zarządzenie podlega ogłoszeniu: 
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska, 
b) na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, 
c) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej.

   § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego