W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.78.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie odwołania z pełnienia obowiązków Dyrektora Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688), w związku z art. 70 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks Pracy (Dz. U.  z 2023 r. poz. 1465) zarządzam, co następuje:

   § 1. Odwołuję Pana Marcina Smykowskiego, zam. Bydgoszcz z pełnienia obowiązków Dyrektora Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej.

   § 2. Odwołanie nastąpi z dniem 26 października 2023 r.

   § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego