W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.79.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące

§ 1. Za okres od początku roku do dnia 30 września 2023 roku realizacja budżetu przedstawia się następująco:
1. Dochody    plan  59 669 354,43 zł    wykonanie   40 910 731,49 zł, z tego:
a) dochody bieżące        plan  51 572 954,06 zł         wykonanie     38 608 531,82 zł
b) dochody  majątkowe  plan    8 096 400,37 zł         wykonanie       2 302 199,67 zł.

2. Wydatki    plan  66 022 360,18 zł    wykonanie   37 312 879,14 zł, z tego:
a) wydatki bieżące      plan    52 605 840,48 zł        wykonanie    34 811 501,33 zł
b) wydatki majątkowe  plan    13 416 519,70 zł        wykonanie      2 501 377,81 zł.

3. Na dzień 30 września 2023 r.  występuje nadwyżka w wysokości 3 597 852,35 zł.

4. Przychody  plan  7 324 251,63 zł      wykonanie 9 891 358,21 zł w tym:
-  kredyty i pożyczki              plan     3 307 758,63 zł           wykonanie   597 370,63 zł
-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp  
                                                                                                                           plan        1 305 540,51 zł        wykonanie   1 305 540,51 zł
-  wolne środki , o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 uofp
plan        2 710 952,49 zł        wykonanie   7 988 447,07 zł.

5. Rozchody plan  971 245,88 zł      wykonanie     761 895,71 zł w tym :
- spłaty pożyczek i kredytów      plan   971 245,88 zł      wykonanie      761 895,71 zł.    

§ 2. Do dnia 30 września 2023 roku dokonano rozłożenia na raty niepodatkowej należności budżetowej w wysokości 9 325,80 zł.
Nie dokonano umorzenia niepodatkowych należności budżetowych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.

Powiadom znajomego