W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.16.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie odwołania ogłoszenia stanu pogotowia przeciwpowodziowego dla Gminy Dąbrowa Chełmińska
Status obowiązujące

Na podstawie art. 31a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688) zarządzam, co następuje:

§1. W związku z normowaniem się poziomu wody na rzece Wiśle poniżej stanu ostrzegawczego na pobliskich wodowskazach. Odwołuję stan pogotowia przeciwpowodziowego dla Gminy Dąbrowa Chełmińska z dniem 19 lutego 2024 r. od godz. 12:00.

§ 2. W związku z odwołaniem ogłoszenia stanu pogotowia przeciwpowodziowego zarządzam:
1) odwołać bieżące monitorowanie i informowanie o zjawisku powodziowym na terenie naszej gminy,
2) odwołać zabezpieczenie dyspozycyjności osób funkcyjnych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Powiadom znajomego