W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.17.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska

Na podstawie  art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273, 497, 1407, 1641, 1872, 1693 i 1429) oraz art. 30 ust. 2 pkt  4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40, 572, 1463 i 1688) przedstawiam, co następuje:  

§ 1. Za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2023 roku realizacja budżetu  przedstawia się następująco:

1. Dochody    plan  59 997 903,66 zł    wykonanie   58 823 735,19 zł, z tego:

a) dochody bieżące         plan  51 903 751,61 zł         wykonanie     51 392 315,29 zł

b) dochody  majątkowe  plan    8 094 152,05 zł         wykonanie       7 431 419,90 zł.

 

2. Wydatki    plan  64 651 741,41 zł    wykonanie   60 046 553,27 zł, z tego:

a) wydatki bieżące        plan    52 267 031,17 zł        wykonanie    48 525 117,72 zł 

b) wydatki majątkowe  plan    12 384 710,24 zł        wykonanie    11 521 435,55 zł. 

 

3. Na dzień 31 grudnia 2023 r.  występuje deficyt w wysokości (-) 1 222 818,08 zł. 

4. Przychody     plan  5 625 083,63 zł      wykonanie 11 020 578,21 zł 

     w tym: 

-  kredyty i pożyczki    plan     1 726 590,63 zł           wykonanie   1 726 590,63 zł

-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   plan        1 305 540,51 zł        wykonanie   1 305 540,51 zł

-  wolne środki , o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 uofp

                                               plan        2 592 952,49 zł        wykonanie   7 988 447,07 zł.

 

5. Rozchody      plan  971 245,88 zł      wykonanie     971 245,88 zł 

    w tym :

    - spłaty pożyczek i kredytów      plan   971 245,88 zł      wykonanie      971 245,88 zł.     

 
§ 2. Do dnia 31 grudnia 2023 roku dokonano rozłożenia na raty niepodatkowej należności budżetowej w wysokości 9 325,80 zł. 

Nie dokonano umorzenia niepodatkowych należności budżetowych.

  

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 

 

 

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.

Powiadom znajomego