W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.28.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie przedłożenia informacji o wykonaniu planu finansowego rachunku – Fundusz Pomocy za 2023 rok

Na podstawie art. 14 ust. 19 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2024 r. poz.167 i 232) zarządza się, co następuje:

§ 1. Przedłożyć informację o wykonaniu planu finansowego rachunku – Fundusz Pomocy za 2023 rok organowi stanowiącemu, zgodnie z załącznikiem Nr 1do niniejszego Zarządzenia.

§ 2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Uzasadnienie

Wójt na mocy przepisów 14 ust. 19 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa przedstawia po zakończeniu roku budżetowego organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego informację o wykonaniu planu finansowego rachunku – Fundusz Pomocy.

Załączniki

Powiadom znajomego