W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.34.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska

Na podstawie  art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273, 497, 1407, 1641, 1872, 1693 i 1429) oraz art. 30 ust. 2 pkt  4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 609) przedstawiam, co następuje:  

§ 1. Za okres od początku roku do dnia 31 marca 2024 roku realizacja budżetu przedstawia się następująco:

1. Dochody    plan  56 450 031,36 zł    wykonanie   16 638 448,41 zł, z tego:

a) dochody bieżące  plan  52 033 461,61 zł    wykonanie    16 631 730,69 zł

b) dochody  majątkowe  plan    4 416 569,75 zł  wykonanie  6 717,72 zł.

 

2. Wydatki    plan  60 275 888,44 zł    wykonanie   13 490 987,70 zł, z tego:

a) wydatki bieżące    plan    52 744 991,60 zł   wykonanie  13 290 447,55 zł 

b) wydatki majątkowe  plan   7 530 896,84 zł    wykonanie     200 540,15 zł. 

 

3. Na dzień 31 marca 2024 r.  występuje nadwyżka w wysokości (+) 3 147 460,71 zł. 

 

4. Przychody      plan  4 904 267,78 zł      wykonanie 9 354 972,53 zł 

     w tym: 

-  kredyty i pożyczki  plan     1 846 427,00 zł      wykonanie   530 000,00 zł

-  niewykorzystane środki pieniężne, o których mowa art. 217 ust. 2 pkt 8 uofp  

plan        1 626 726,37 zł        wykonanie   1 626 726,37 zł

-  wolne środki , o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 uofp

plan        1 431 114,41 zł        wykonanie   7 198 246,16 zł.

 

5. Rozchody  plan  1 078 410,70 zł wykonanie   248 922,29 zł 
    w tym :

 - spłaty pożyczek i kredytów plan  1 078 410,70 zł   wykonanie    248 922,29 zł.     

 

§ 2. Do dnia 31 marca 2024 roku nie dokonano umorzenia niepodatkowych należności budżetowych.


§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Wójt Gminy po zakończeniu kwartału przekazuje kwartalną informację o wykonaniu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym kwotę deficytu albo nadwyżki, oraz o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.

Powiadom znajomego