W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Zarządzenie nr 0050.45.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska
z dnia
w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Dąbrowa Chełmińska za rok 2023

Na podstawie art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) zarządza się, co następuje:

§ 1. Przedstawia się raport o stanie Gminy Dąbrowa Chełmińska za rok 2023 stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Raport, o którym mowa w § 1 podlega przedłożeniu Radzie Gminy Dąbrowa Chełmińska oraz publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Wójt Gminy do dnia 31 maja każdego roku przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
Przedstawiony dokument zawiera podsumowanie działalności Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku poprzednim i obejmuje przede wszystkim realizację polityk, programów, strategii oraz uchwał Rady Gminy.

 

Załączniki

Powiadom znajomego