W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

Wróć

Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym

WYMAGANE DOKUMENTY I WNIOSKI:
  1. Wniosek.
  2. Oświadczenie o nieistnieniu okoliczności, mających wpływ na stan cywilny, nieodzwierciedlonych w rejestrze stanu cywilnego, składane pod rygorem odpowiedzialności za złożenie fałszywego oświadczenia.
  3. Do wglądu: dokument tożsamości.
  4. Dowód wpłaty.
OPŁATY SKARBOWE I INNE: 38zł- za wydanie zaświadczenia.

PRZEWIDYWANY TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie - do 7 dni od dnia złożenia wniosku.

ODPOWIEDZIALNY ZA USŁUGĘ
: Kierownik USC.

TRYB ODWOŁAWCZY: Nie przysługuje.

UWAGI:

Wniosek składa się do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego. Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym, stanowiący załącznik, zawierający wyżej wskazane dane, można przesłać drogą elektroniczną, jeżeli wnioskodawca może potwierdzić go bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnić profilem zaufany ePUAP.

PODSTAWA PRAWNA
:
art.44-45, 145 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j.Dz.U. 2023, poz.1378).

Powiadom znajomego