REJESTRY I EWIDENCJE PROWADZONE W URZĘDZIE GMINY
- rejestr zarządzeń Wójta Gminy,
- rejestr wydanych upoważnień,
- rejestr uchwał Rady Gminy,
- rejestr aktów prawa miejscowego,
- stały rejestr wyborców,
- rejestr mieszkańców,
- księga ślubów,
- księga urodzeń,
- księga zgonów,
- rejestr wydanych dowodów osobistych,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- rejestr zamówień publicznych,
- ewidencja gruntów,
- rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- rejestr decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę,
- ewidencja oddanych do użytkowania obiektów budowlanych,
- ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych,
- ewidencja zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę,
- rejestr delegacji,
- rejestr zaświadczeń o dochodzie z gospodarstwa rolnego,
- rejestr decyzji wymiarowych podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego i podatku leśnego,
- rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego i podatku leśnego,
- rejestr ulg i zwolnień podatkowych,
- rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
- ewidencja pracowników zatrudnionych w szczególnym charakterze.