W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji stacji uzdatniania wody w Gzinie Górnym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia PONIZEJ TZW. PROGÓW UNIJNYCH
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: HYDROTERM Zygmunt Biernacki ul. Grunwaldzka 235 85- 438 Bydgoszcz Cena wybranej oferty: 46.360,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena. 5. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert. 1) oferta nr 1 Firma Gutkowski Gutkowski Jan ul. 17 Stycznia 92 64-100 Leszno cena – 225.700,00 zł punktacja – 20,54 2) oferta nr 2 HYDROTERM Zygmunt Biernacki ul. Grunwaldzka 235 85- 438 Bydgoszcz cena – 46.360,00 zł punktacja – 100

Numer ogłoszenia w BZP: 137010 - 2007;
data zamieszczenia w BZP: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji stacji uzdatniania wody w Gzinie Górnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji stacji uzdatniania wody w Gzinie Górnym, na podstawie opracowanej koncepcji wodociągu gminnego Dąbrowa Chełmińska
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2, 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3.Dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodno-kanalizacyjnych, konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej. 4. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali co najmniej dwie dokumentacje projektowe na modernizacje stacji uzdatniania wody o wydajności min. Qśr. = 350 m3 d. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w pkt. 2 i 3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie, d) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertą wspólną. Ocena spełnienia warunków określonych SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w tym jako wyznaczone minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1A), c) uprawnienia do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych; konstrukcyjno - budowlanych i elektrycznych wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 3), d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania usług projektowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4); informacje zawarte w wykazie powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku przez Wykonawcę, e)dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie wskazanym w pkt. 1d niniejszego rozdziału SIWZ zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, 86-070 Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, 86-070 Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ

Załącznik nr 5 - wyciąg z Koncepcji Wodociągu Gminnego, część pierwsza
Załącznik nr 5 - wyciąg z Koncepcji Wodociągu Gminnego, część druga

Wyjaśnienie SWIW

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o podpisaniu umowy:

ogłoszenie

Załączniki

SIWZ doc, 169 kB

Powiadom znajomego