W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska

tel.: (+48) 52 381 60 56
        (+48) 52 381 60 05

e-mail:
sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

Skrzynka Podawcza ESP:
/2h4v41qktu/SkrytkaESP

Serwis www: dabrowachelminska.pl

NIP
: 554-265-77-62
REGON: 092350642

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę części sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia POWYŻEJ 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrana oferta: PROJEKTOWANIE mgr inż. Marek Galiński os. Bolesław Śmiałego 16D/28 60-682 Poznań Cena wybranej oferty: 215.940,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ofert – cena.

PLIKI DO POBRANIA:

SIWZ

koncepcja kanalizacji - wyciąg

strona tytułowa

rysunek

tabela

tabela

tabela

mapa poglądowa

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Numer ogłoszenia: 32945 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę części sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę części sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, w zakresie: Zakres I: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa na budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Dąbrowie Chełmińskiej obejmująca: ul. Rzemieślniczą (ok. 100 m sieci z podłączeniem do już projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Strażackiej), ul. Strażacka - odnoga (ok. 100 m sieci z podłączeniem do już projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Strażackiej), ul. Targową, ul. Chełmińska, ul. Przemysłową, ul. Bazową, ul. Krótka, ul. Fermową, ul. Spokojna, ul. Pogodną, ul. Gajową, ul. Weterynaryjną, ul. Modrakową, ul. Brzozową, ul. Rysią, ul. Jasną, ul. Nową, ul. Wesołą. Razem ok. 11 km sieci i ok. 150 przyłączy. Zaprojektować wejścia na działki zakończone 1-2 m za jej granicą studzienką rewizyjną. Przy projektowaniu należy uwzględnić założenia Programu ogólnego rozbudowy kanalizacji sanitarnej dla Gminy Dąbrowa Chełmińska - aktualizacja opracowanego przez: Zakład Inżynierii Wodno - Ściekowej AQUA-PROJECT z Bydgoszczy; data opracowania 30.05.2008 r. (Załącznik nr 5). b) Dla terenów przewidzianych pod zabudowę, mających obecnie bardzo niski stopień zabudowy, które objęte są planami miejscowymi, a nie objęte w/w projektem kanalizacji sanitarnej, należy opracować koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. Są to tereny w obrębie: ul. Strażackiej, ul. Targowej, ul. Fermowej, ul. Gajowej, ul. Przemysłowej, ul. Chełmińskiej, ul. Toruńskiej ul. Bazowej, ul. Weterynaryjnej i ul. Pogodnej, o różnym stopniu podziału na działki wg. wskazań planów miejscowych. Dla obszaru tego planuje się ok. 6 km sieci kanalizacji sanitarnej. Koncepcja winna wskazywać miejsca lokalizacji ewentualnych pompowni sieciowych. Miejsca proponowanych pompowni sieciowych powinny być uzgodnione z właścicielami terenu. Trasy głównych kolektorów kanalizacyjnych nie przebiegające w pasach rozdziału dróg należy również uzgodnić z właścicielami. Koncepcja powinna nawiązywać do istniejącej i projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej. Zakres II: a) dokumentacja projektowo-kosztorysowa na wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Bazowej (związana z koniecznością likwidacji rur cementowo- azbestowych); ok. 50 przyłączy i ok. 1,0 km sieci. b) opracować koncepcję budowy sieci wodociągowej na obszarach nie posiadających tej sieci, a objętych planami miejscowymi w obrębie ul. Strażackiej, ul. Targowej, ul. Fermowej, ul. Weterynaryjnej, Brzozowej i ul. Pogodnej. Ok. 6 km sieci wodociągowej. Koncepcja powinna nawiązywać do istniejącej i projektowanej sieci. Zakres III: a) Opracować koncepcję budowy kanalizacji deszczowej na : ul. Rzemieślniczej (ok. 100 m, ul. Strażackiej - odnoga (ok. 100 m), ul. Targowej, ul. Chełmińskiej, ul. Przemysłowej, ul. Bazowej, ul. Krótkiej, ul. Fermowej, ul. Spokojnej, ul. Pogodnej, ul. Gajowej, ul. Weterynaryjnej, ul. Modrakowej, ul. Brzozowej, ul. Rysiej, ul. Nowej, ul. Jasnej, ul. Wesołej oraz na projektowanych, wydzielonych lub nie wydzielonych drogach w obrębie w/w ulic zgodnie z plamami miejscowymi. Ok. 17 km sieci. Koncepcje należy wykonać na mapach wraz z wersją opisową. Koncepcja kanalizacji deszczowej winna wskazywać miejsca zrzutu i usytuowania podczyszczalni ścieków. Koncepcja powinna nawiązywać do istniejącej i projektowanej sieci. UWAGA: Koncepcja w/w sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej winna być zsynchronizowana z opracowaniami m.in. w zakresie lokalizacji uzbrojenia w pasie drogowym przedstawionych ulic. KOD CPV: 71.32.00.00-7 i 71.32.22.00-3 Zamówienie obejmuje opracowanie: 1) opracowanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500; mapy powinny posiadać klauzulę właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej dla zakresu Ia) i IIa) (mapy z planów miejscowych do opracowania koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej udostępni Zamawiający). 2) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego - jeśli będzie wymagane. 3) uzyskanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 4) ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów wraz z dokumentacją geologiczną, 5) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, gdy zajdzie konieczność jego sporządzenia, 6) uzyskanie pozwolenia na budowę i pozwolenia wodno-prawnego, 7) uzyskanie uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa; 8) dokumentację projektową, o której mowa w rozdziale 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), w szczególności: a) projekt budowlany -4 egz. i wykonawczy -3 egz. dla Zamawiającego, nie licząc egzemplarzy wymaganych przez jednostki uzgadniające i wydające decyzje, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016; z późn. zm.) oraz 1 wersja na nośniku elektronicznym (CD) zapisana w formacie pdf , b) przedmiar robót -4 egz. oraz 1 wersja na nośniku elektronicznym (CD) zapisana w formacie pdf, odrębny zarówno dla zakresu Ia) i IIa), c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów -2 egz. oraz 1 wersja na nośniku elektronicznym (CD) zapisana w formacie pdf, zarówno dla zakresu Ia) i IIa), 9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) -w ilości 4 egz. oraz 1 wersja na nośniku elektronicznym (CD) zapisana w formacie pdf, odrębny zarówno dla zakresu Ia) i IIa), 10) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) -w ilości 4 egz., odrębny zarówno dla zakresu Ia) i IIa), 11) projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu, odrębny zarówno dla zakresu Ia) i IIa) w 4 egz., 12) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia zarówno dla zakresu Ia) i IIa)). 14) Szczegóły techniczne zleconych opracowań zakresu Ia) i IIa) wynikać będą z warunków technicznych wydanych przez gestorów sieci i urządzeń oraz zarządców dróg. 15) koncepcje budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej opracować w 4 egz. w wersji papierowej (dla Zamawiającego) + 1 wersja na nośniku elektronicznym (CD) zapisana w formacie pdf, 4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wzajemne skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego. Egzemplarz archiwalny dokumentacji przekazany Zamawiającemu winien zawierać oryginały oświadczeń i zgód właścicieli i użytkowników nieruchomości na wejście z robotami budowlanymi na ich nieruchomość. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia w tym m.in. koszty prac terenowych, geodezyjnych (podkłady), hydrogeologicznych, kosztów uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń itp. 5. Projekty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016; z późn. zm.). 6. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia. W dokumentacji projektowej nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne lub inne równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo informować Zamawiającego. Projekty budowlane i wykonawcze należy opracować w następującym zakresie: - projekt konstrukcji obiektów budowlanych - projekt instalacyjno - inżynieryjny - projekt technologiczny przepompowni-tłoczni ścieków - projekt dróg dojazdowych do projektowanych obiektów - projekt zasilania przepompowni w energię elektryczną - projekt organizacji ruchu na czas budowy - projekt inwentaryzacji drzew i krzewów - projekt wycinki drzew i krzewów - projekt odtworzenia nawierzchni drogowych - inne, jeżeli będą wymagane (np. przebudowa uzbrojenia podziemnego) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Spełnia następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym; b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi projektowania sieci wodno - kanalizacyjnej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy..
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), . c) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, opracowali co najmniej dwie dokumentacje projektowe na budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości min. 5 km (załącznik nr 4), wraz z referencjami, potwierdzającymi, że usługi w/w zostały należycie wykonanie. c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalnościach (wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i uprawnieniami - załącznik nr 3): - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji, urządzeń wodnych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów ; - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji, urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów; - uprawnienia drogowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej..
 
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dąbrowa Chełmińska, 03.02.2009 r.                                                                         

                                                                                WÓJT
 
                                                                        ZBIGNIEW ŁUCZAK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

tabela tif, 1.04 MB
tabela tif, 105 kB
SIWZ doc, 271 kB

Powiadom znajomego