Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowie Chełmińska |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | 271.4.2017 |
Zamawiający | Gmina Dąbrowa Chełmińska |
Tryb zamówienia | Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym |
Wartość zamówienia | poniżej 30000 euro |
Termin składania ofert |
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
dla Gminy Dąbrowa Chełmińska
Gmina Dąbrowa Chełmińska
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
NIP: 554-265-77-62
Przedmiotem oferty jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedostarczonych dla potrzeb urzędu gminy oraz doręczanie i odbiór poczty z Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej.
- Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedostarczonych dla potrzeb zakładu oraz doręczanie i odbiór poczty z Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
- Przesyłki nadane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w Polsce. Wykonawca będzie dostarczał przesyłki do Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej codziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8:00-9:00 i zostawiał je w Sekretariacie Zamawiającego. Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.
- Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą przez Wykonawcę codziennie w dni robocze: w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 14:00-15:00, we wtorki 16 – 17, w piątki 12:00 – 13:00 w Sekretariacie Zamawiającego
- Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
- Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. brak pełnego adresu) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa wyżej lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub po ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
- Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2016 r., poz.23 ze zmianami – rozdział 8 „Doręczenia” oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zmianami) - rozdział 5 „Doręczenia”.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.
- Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych (wg wymogów przewidzianych w ustawie dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 ze zm.) wg zapotrzebowania Zamawiającego.
- Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych wg wzoru druku Zamawiającego –załacznik nr 3.
- Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych ekonomicznych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
- Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych priorytetowych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
- Wykazy, o których mowa w punktach 9, 10, 11 Wykonawca potwierdzi stosowną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej.
- Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej musi mieć moc dokumentu urzędowego.
- Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca może umożliwić Zamawiającemu w terminie realizacji przedmiotu umowy śledzenie przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym poprzez stronę internetową.
- Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich informacji, dotyczących oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia numerem na dziennym zestawieniu nadanych przesyłek listowych dostarczonym przez Zamawiającego każdej przesyłki rejestrowanej tak, by Zamawiający mógł ja bezproblemowo zareklamować lub śledzić jej obieg w Internecie.
- Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek , kiedy możliwość dostarczania została wyczerpana.
- Do rozliczeń z wykonawcą przyjęte będą ceny z formularza cenowego – załącznik nr 1
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (c) – 80 pkt.Sposób przyznawania punktów za kryterium cena:
C= (Cena oferty najniższa /Cena oferty ocenianej ) X 80 pkt
2) Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym (s) – 20 pktSposób przyznawania punktów za kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym:
20 pkt – za oferowanie możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
0 pkt – za brak możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym - Za najkorzystniejszą ofertę (N) zostanie
uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów
przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów wg poniższego wzoru:
N= C+S
N - oferta najkorzystniejsza
C - liczba przyznanych punktów w kryterium cena
S - liczba przyznanych punktów w kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym - Ofertę
należy umieścić w kopercie z napisem: „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ”
Termin składania ofert upływa Dnia 26.06.2017 do godziny 10:00
Otwarcie ofert nastąpi 26.06.2017r. o godzinie 10:15.
Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego do Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21,86-070 Dąbrowa Chełmińska - Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy - załacznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załacznik nr 2
- zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wydruk Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego będzie wynikać posiadanie przewidzianego prawem wpisu do rejestru operatorów pocztowych.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
- Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym oferty ( załącznik nr 1) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania przez jednostkę rozliczeniową ilości wskazanych w formularzu cenowym oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są odmienne dla jednostek Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od ich potrzeb, jednak za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia), na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
- W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek niewyszczególnionych w formularzu cenowym oraz w przypadku zwrotu przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika wyłonionego Wykonawcy, umieszczonego na stronie internetowej Wykonawcy w dniu nadania takich przesyłek.
- Cena przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji jedynie w przypadku:
- zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki VAT lub zmiany obowiązku podatkowego wykonawcy, odpowiednio do zmienionych stawek,
- zmiany cennika za usługi świadczone przez Wykonawcę w trybie przewidzianym przepisami ustawy Prawo pocztowe;
- Warunki płatności - 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
Wyjaśnienia treści zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym na świadczenie usług dla Gminy Dąbrowa Chełmińska dotyczące postępowania ofertowego na zadanie: ”Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowa Chełmińska„
Pytania Wykonawcy wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Odpowiedzi na zapytania <- kliknij, aby pobrać
Pytanie wykonawcy:
Czy godziny odbioru określone w pkt. 3 mogą zostać zmodyfikowane przez ujednolicenie godzin w dniach pn-czw)
Odpowiedź zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza ujednolicenie godzin z zastrzeżeniem zapisu w umowie umożliwiającego dostarczenie przesyłek do nadania w placówce (punkcie odbioru...) Wykonawcy w godzinach pracy placówki
Powyższe zmiany są obowiązujące i są częścią postępowania ofertowego
Unieważnienie postępowania ofertowego na świadczenie usług pocztowych
dla Gminy Dąbrowa Chełmińska:
Gmina Dąbrowa Chełmińska informuje, że unieważnia postępowanie ofertowe na "Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowa Chełmińska". Niniejsze postępowanie przebiegało z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych- Dz.U. z 2013r., Nr 113, poz. 759 ze zm.