II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie
kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska i jednostek
organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Celestyna
Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Mariana Rejewskiego w
Ostromecku, Zespołu Szkół w Czarżu, Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie
Chełmińskiej
Numer referencyjny: 271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj
i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu
Gminy Dąbrowa Chełmińska i jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w
Dąbrowie Chełmińskiej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie
Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej,
Zespołu Szkół im. Mariana Rejewskiego w Ostromecku, Zespołu Szkół w Czarżu,
Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Chełmińskiej Zamawiający zastrzega sobie
prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W
przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa
będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą Umową. Rachunki będą
otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego, w wybranej
placówce bankowej. Zmiana placówki bankowej dedykowanej do obsługi
Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych wymaga wcześniejszego
uzgodnienia z osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego. Umowę na prowadzenie
obsługi bankowej budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska oraz podległych gminnych
jednostek organizacyjnych zostaną podpisane pomiędzy bankiem, a Gminą Dąbrowa
Chełmińska. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 66.11.00.00-4 Usługi
bankowe 66.11.20.00-8 Usługi depozytowe 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie
rachunków bankowych, w tym: a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Dąbrowa
Chełmińska w złotych polskich, w którym Zamawiający będzie uprawniony do
zaciągania odnawialnego kredytu (kredytu w rachunku bieżącym) przeznaczonego na
finansowanie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości
określonej w projekcie uchwały budżetowej na dany rok budżetowy w kwocie
nieprzekraczającej 1,5 mln PLN, b) rachunków bieżących w złotych polskich
(dochodów i wydatków) jednostek organizacyjnych, c) rachunków pomocniczych
oprocentowanych i nieoprocentowanych w złotych polskich, w tym rachunków
przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych przy współudziale środków z
Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych, d) rachunku sum depozytowych w
złotych polskich do obsługi kaucji i wadiów, e) możliwość otwierania rachunków
walutowych lub możliwość przeprowadzenia rozliczeń w walutach wymienialnych; 2)
oprocentowanie środków pieniężnych: a) zgromadzonych na rachunkach bieżących/pomocniczych
będzie równe iloczynowi stopy WIBID 1M (obowiązującą na pierwszy dzień
miesiąca, w przypadku, gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBID 1M,
obowiązuje WIBID 1M z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie) i
współczynnika zaoferowanego przez Wykonawcę; współczynnik musi być podany z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; odsetki będą dopisywane na koniec
każdego miesiąca; 3) udzielenie (w każdym roku obowiązywania Umowy)
odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy: a) Wykonawca
zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości
określonej w projekcie uchwały budżetowej na dany rok budżetowy w kwocie
nieprzekraczającej 1,5 mln PLN, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności
kredytowej przez Wykonawcę, b) kredyt przeznaczony będzie na pokrycie
występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Dąbrowa
Chełmińska (zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 869; z późn. zm.), c) kredyt będzie
miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie zapisany w projekcie uchwały
budżetowej na dany rok budżetowy, który będzie zamieszczony na stronie
internetowej www.bip.dabrowachelminska.lo.pl, każdorazowo uruchamiany będzie w
dniu podpisania pomiędzy stronami umowy kredytu na dany rok, w wysokości nie
wyższej niż 1,5 mln PLN, d) kredyt w rachunku bieżącym zostanie udzielony bez
prowizji i opłat, e) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę
procentową stawki WIBOR 1M powiększoną o stałą w okresie obowiązywania umowy
marżę zaproponowaną przez Wykonawcę, podaną z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku (stawka WIBOR 1M obowiązująca na pierwszy dzień miesiąca, w
przypadku, gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBOR 1M, obowiązuje
WIBOR 1M z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie); do
naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365
dni, f) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne miesięcznie w ostatnim dniu
miesiąca, g) kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości do kwoty
maksymalnego limitu zadłużenia wynikającego z umowy kredytowej, bez
wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia.
Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanego kredytu,
tj. od postawionej do dyspozycji i niewykorzystanej kwoty kredytu, h) każdy
wpływ na rachunek bieżący budżetu Zamawiającego będzie jednocześnie spłatą
całości lub części wykorzystanego kredytu odnawialnego, i) Zamawiający złoży w
umowie o kredyt w rachunku bieżącym budżetu oświadczenie o poddaniu się
egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.
U. z 2018r. poz. 2187; z późn. zm.), j) Zamawiający wyraża zgodę na
zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym w formie weksla in blanco wraz z
deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy; 4) zapewnienie systemu
bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych: Zamawiający zastrzega
sobie prawo do wprowadzenia, w okresie trwania umowy, zmian dotyczących
połączenia systemu bankowego w przypadku zmiany u Zamawiającego systemu
finansowo-księgowego, umożliwiających bezpośrednie przekazywanie informacji
(m.in. import, eksport danych, identyfikację kontrahenta, rodzaj płatności,
automatyczne wczytywanie przelewów z systemu finansowo-księgowego do systemu
bankowego oraz z systemu bankowego do systemu finansowo-księgowego). Powyższe
zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w ramach prowadzonej obsługi
bankowej, bez nakładania na Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. System
bankowości elektronicznej musi umożliwiać: a) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym
informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i
rachunkach pomocniczych zarówno Zamawiającego, jak i jego jednostek
organizacyjnych, b) dostęp dla upoważnionych pracowników Zamawiającego do
podglądu bieżących sald na rachunkach bankowych Gminy i jego jednostek
organizacyjnych, c) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich
w/w rachunkach wg różnych kryteriów wyszukiwania, co najmniej: rodzaju
operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty, po dowolnym fragmencie nazwy
kontrahenta, tytułu płatności, fragmencie numeru rachunku i innych możliwych do
wyodrębnienia kryteriach, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca
zobowiązany jest zapewnić możliwość bezpłatnego przeszukiwania zbiorów danych z
całego okresu objętego obsługą bankową (5 lat) oraz prowadzić w tym okresie
archiwum, d) składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków i przyznanego
kredytu w rachunku bieżącym, w tym również poleceń przelewu z odroczoną datą
płatności, stałych zleceń, poleceń przelewu zagranicznego, e) import przelewów
przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu
bankowego, wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego, baz danych z
adresami kontrahentów z uwzględnieniem znaków diakrytycznych, f) informowanie o
wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem bankowości elektronicznej
(np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), g) zakładanie lokat
terminowych będzie odbywać się w sposób automatyczny w systemie; lokata
założona zostaje od razu po założeniu i jest widoczna w systemie, h) blokowanie
dostępu do systemu nastąpi po 4 nieudanych próbach podania hasła. Ponadto w
ramach usługi bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni: - przeszkolenie
wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu
bankowości elektronicznej w zależności od potrzeb Zamawiającego; -
kompatybilność systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo-księgowym
Urzędu Gminy i jego jednostek organizacyjnych, która pozwoli na: a) wymianę
danych w formacie zapewniającym pełną integrację systemu bankowości
elektronicznej z systemem finansowo -księgowego Zamawiającego, b) eksport
poleceń przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego
do systemu bankowości elektronicznej, c) generowanie (wydruk) wyciągów
bankowych nie wymagających stempla bankowego, d) generowanie (wydruk) historii
do rachunku bankowego za okres co najmniej 1 roku, - instalację i uruchomienie
stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania
bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez
Zamawiającego, - konserwację w okresie trwania umowy urządzeń niezbędnych do
pracy tego systemu takich, jak np. tokeny, karty do podpisu elektronicznego,
czytniki kart i inne wyposażenie komputerowe, - alternatywne realizowanie
przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne Zamawiającego
i jego jednostki organizacyjne w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej
możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego
przez system bankowości elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika
danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnej placówki bankowej Wykonawcy);
5) realizację poleceń przelewu krajowych i zagranicznych z rachunków
Zamawiającego i jednostek organizacyjnych (składanych elektronicznie i
papierowo): a) zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 14:00 zostaną
zrealizowane w tym samym dniu roboczym, a zarejestrowane po godzinie 14:00
najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR, b) polecenia przelewu
składane pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego będą realizowane w
czasie rzeczywistym; 6) zapewnienie usługi płatności masowych: a) identyfikacja
płatności przychodzących i wychodzących będzie odbywała się w oparciu o
unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie w indywidualnym numerze
rachunku bankowego (min. 6 cyfr), b) księgowanie wpłat na rachunki wirtualne
będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach 7) zapewnienie
obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat, w tym: a) Wykonawca zapewni
obsługę Zamawiającego, jego jednostek organizacyjnych i kontrahentów w minimum
1 własnej placówce bankowej na terenie Dąbrowy Chełmińskiej; Zamawiający
wymaga, aby bankowa obsługa budżetu prowadzona była, przez cały okres
obowiązywania umowy, w miejscowości siedziby Zamawiającego, co wiąże się z
koniecznością posiadania w miejscowości siedziby Zamawiającego oddziału banku;
b) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w
imieniu posiadaczy rachunków – bez opłat i prowizji; c) możliwość wypłaty
gotówki wg nominałów określonych każdorazowo przez Zamawiającego – bez opłat i
prowizji; d) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości -
banknoty i bilon – bez opłat i prowizji, e) przyjmowanie wpłat gotówkowych od
osób trzecich na rachunki Zamawiającego; Zamawiający wymaga by wykonawca nie
obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Dąbrowa Chełmińska i jej
jednostek organizacyjnych, f) Wykonawca zapewni bieżącą informację za
pośrednictwem bankowości elektronicznej na temat pojedynczych wpłat i wypłat
zaksięgowanych na rachunku bankowym; 8) generowanie i przekazywanie
Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów bankowych: a) Wykonawca
zapewni sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą
elektroniczną w formacie PDF oraz w formie papierowej, b) wyciągi bankowe będą
zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez
kontrahentów w opisie płatności, c) wyciągi powinny być numerowane, dodatkowo
każdy wyciąg musi zawierać co najmniej następujące informacje: pełną nazwę rachunku,
nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, numer
rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, tytuł płatności, datę
wpłaty, kurs przeliczenia waluty obcej, jaki był zastosowany w przypadku
operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych
lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek itd., d) Wykonawca zapewni
dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej najpóźniej do dnia
następnego w systemie bankowości elektronicznej; 9) przygotowywanie na pisemną
prośbę Zamawiającego zaświadczeń, opinii, zestawień i raportów w zakresie
prowadzonej obsługi bankowej. 3. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający
wymaga realizacji zamówienia w terminie: 01 stycznia 2021r. – 31 grudnia 2024r.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów
związanych z realizacją zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66112000-8
66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2024
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie
zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie
zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie
zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o którym mowa w pkt. III.3.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o którym mowa w pkt. III.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o którym mowa w pkt. III.3.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty, Oświadczenie o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – należy złożyć w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena obsługi bankowej budżetu | 60,00 |
Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych bieżących i pomocniczych | 20,00 |
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w
przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej
zawarcia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: